Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes dere det høres stort ut? 

Må ta fatt i dette så det ikke blir være. 

Noen tips? 

Anonymkode: ac60d...68f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Du er normalvektig.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tips? Bli litt mer selvstendig og bestem deg for om DU synes du selv er stor, og om du eventuelt vil gjøre noe med det.

Anonymkode: 84ca5...986

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 158 og veier 58, ser ikke store forskjellen mellom når jeg veier 57 og 61, ihvertfall er det ingen andre som gjør det 😊 Men da jeg veide 74, derimot.. 🙈

Anonymkode: 69402...9a6

AnonymBruker
Skrevet

⬆️ Altså; folk sier jeg er tynn 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 69402...9a6

AnonymBruker
Skrevet

Er på øvre skala av normalvektig. Så synes gjerne jeg burde ned litt. Til 55 gjerne. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 159, og etter alle tre barna ligger jeg på 63 kilo. Formfull, men ikke noe stor. Før barna veide jeg 55 og fikk høre jeg var altfor tynn. 

Anonymkode: e6849...b8e

AnonymBruker
Skrevet

Trener du styrke? I så fall nei

Anonymkode: a1e0d...f87

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trener du styrke? I så fall nei

Anonymkode: a1e0d...f87

Prøver, men må skjerpe meg der. Blitt altfor lite etter jul. Målet er 2 ganger i uken. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 159, og etter alle tre barna ligger jeg på 63 kilo. Formfull, men ikke noe stor. Før barna veide jeg 55 og fikk høre jeg var altfor tynn. 

Anonymkode: e6849...b8e

Så rart, tror kroppsbygning har mye å si. Jeg er 160 og veier 56. Ser ikke spesielt slank ut men er veldig bredskuldret og har naturlig bred rygg, så ser vel større ut pga det. Går jeg opp noen kg synes det veldig godt. Når jeg rundet 60kg var jeg rett og slett lubben. Det kommer an på hvor kg legger seg og. På meg legger det seg på lår og rompe, da ser jeg fort rund ut ut fordi jeg har så smalt liv. 

Du vet selv best hva trivselsvekten er TS. Viktigste er at du er i god form. Trener du styrke vil ikke vekten gå ned pga muskler veier mer enn fett. 

Anonymkode: 848da...017

AnonymBruker
Skrevet

159 og 55 kilo. Føler meg lubben.

Anonymkode: 88c64...b7f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er 160 og er nå 60..veide 53 for 2 år siden. Er ukomfortabel i egen kropp, så her må det taes tak. Derimot var jeg for tynn som 50 kilo. Ribbein stakk ut. 

Anonymkode: f3723...bda

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så rart, tror kroppsbygning har mye å si. Jeg er 160 og veier 56. Ser ikke spesielt slank ut men er veldig bredskuldret og har naturlig bred rygg, så ser vel større ut pga det. Går jeg opp noen kg synes det veldig godt. Når jeg rundet 60kg var jeg rett og slett lubben. Det kommer an på hvor kg legger seg og. På meg legger det seg på lår og rompe, da ser jeg fort rund ut ut fordi jeg har så smalt liv. 

Du vet selv best hva trivselsvekten er TS. Viktigste er at du er i god form. Trener du styrke vil ikke vekten gå ned pga muskler veier mer enn fett. 

Anonymkode: 848da...017

Smal midje og litt ekstra på lår og rumpe er jo ikke det verste. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er på øvre skala av normalvektig. Så synes gjerne jeg burde ned litt. Til 55 gjerne. 

BMI er ment på befolkningsgrupper, ikke på enkeltpersoner. Noen er lubne med BMI 21, og andre er normalvektige med en BMI på 30. Ikke se deg blind på BMI. Om du er overvektig eller ikke kan vi ikke vite basert på bare høyde, vekt og BMI.

Anonymkode: cc962...d7b

• Liker 2
Skrevet

Det er umulig å si, for man har så forskjellig kroppsform. Jeg er 157 og veier 47 kg. Jeg ser helt normal ut. Har vært over 60 kg, men da var jeg gravid. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er 156 og aner ikke hva vektnåla viser, men sikkert 62-64 kg. Vet at jeg ikke er overvektig og har hatt stabil vekt siden jeg var 20. Er 34 og har siden den gang ligget mellom61-64 kg. I perioder med motgang, har vekten gått litt ned, men den vil gjerne holde seg på 62 kg.

Faren min er grovbygd og sterk. Mamma er veldig slank, men har grove bein. Jeg har større kneskåler og grøvre bein enn kjæresten min. Jeg har en større ramme og ser solid og atletisk ut, har jeg fått høre. Får også høre at jeg er slank. Bruker stort sett small og medium. Er veldig aktiv og er veldig ferdig med at media, menn og alle andre enn meg selv skal legge føringer for hvordan jeg skal se ut.

Kastet badevekta og merker uansett på klærne når jeg har lagt meg ut eller mistet noen kilo. 

Anonymkode: b9d54...fc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er 156 og aner ikke hva vektnåla viser, men sikkert 62-64 kg. Vet at jeg ikke er overvektig og har hatt stabil vekt siden jeg var 20. Er 34 og har siden den gang ligget mellom61-64 kg. I perioder med motgang, har vekten gått litt ned, men den vil gjerne holde seg på 62 kg.

Faren min er grovbygd og sterk. Mamma er veldig slank, men har grove bein. Jeg har større kneskåler og grøvre bein enn kjæresten min. Jeg har en større ramme og ser solid og atletisk ut, har jeg fått høre. Får også høre at jeg er slank. Bruker stort sett small og medium. Er veldig aktiv og er veldig ferdig med at media, menn og alle andre enn meg selv skal legge føringer for hvordan jeg skal se ut.

Kastet badevekta og merker uansett på klærne når jeg har lagt meg ut eller mistet noen kilo. 

166 høy, skulle det stå

AnonymBruker
Skrevet
På 3.6.2019 den 20.26, AnonymBruker skrev:

BMI er ment på befolkningsgrupper, ikke på enkeltpersoner. Noen er lubne med BMI 21, og andre er normalvektige med en BMI på 30. Ikke se deg blind på BMI. Om du er overvektig eller ikke kan vi ikke vite basert på bare høyde, vekt og BMI.

Anonymkode: cc962...d7b

For en rar ting å si! Kan ikke tenke meg at noen vil se lubne ut med en BMI på 21, og det er ingen som er "normalvektige" med en BMI på 30. Det er overvekt, fedme. Klart at enkelte kan være sunne og friske og spreke med en så høy BMI, men det er likevel overvekt, ikke normalvekt. 

Anonymkode: 5ddad...8a2

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en rar ting å si! Kan ikke tenke meg at noen vil se lubne ut med en BMI på 21, og det er ingen som er "normalvektige" med en BMI på 30. Det er overvekt, fedme. Klart at enkelte kan være sunne og friske og spreke med en så høy BMI, men det er likevel overvekt, ikke normalvekt. 

Anonymkode: 5ddad...8a2

Det AB sier stemmer litt, men er overdrevet. BMI er en pekepinn. Ikke en sannhet. Jeg har BMI på 21, men ser tynnere ut da jeg er høy (gir et lite synsbedrag) og trener så har muskler. En annen person med annen kroppssammensetning som trener lite vil se større ut enn det jeg gjør. Som et eksempel. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også 157 cm, og jeg føler meg ikke særlig vel hvis vekta bikker 60 kg. Trivselsvekta mi ligger mellom 55 og 58 kg. Føler meg ekstra fin når jeg ligger på 51 til 53 kg, men det koster meg så mye å veie så lite at da er det ikke snakk om "trivselsvekt", dessverre. 

Anonymkode: 5a663...89f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...