AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Noen som har vært der og kan anbefale meg hotel (ikke airbnb), evnt fraråde? Anonymkode: 2b7ce...bd8
Andromeda Skrevet 18. juni 2019 #3 Skrevet 18. juni 2019 Ja, vi bodde på Shiadu Tesouro da Baixa. Flott hotell, ok pris, fin beliggenhet og super frokost! Anbefales på det varmeste 😎
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #4 Skrevet 18. juni 2019 Lisbon short stay apartments. Sentralt og greit priset. Flotte rom og ypperlig service. Anonymkode: ffed3...63e
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #5 Skrevet 18. juni 2019 Evolution hotel - sjekk den ut, det er ett av de fineste hotellene jeg har bodd på. Anonymkode: 20d71...409
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #6 Skrevet 18. juni 2019 Hvis pris ikke er viktig så er Britania hotellet. Autentisk art deco hotell sentralt i Lisboa. Anonymkode: ffed3...63e
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #7 Skrevet 18. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Evolution hotel - sjekk den ut, det er ett av de fineste hotellene jeg har bodd på. Anonymkode: 20d71...409 Da gjør du deg i så fall avhengig av kollektivtransport. Forsåvidt ikke noe problem da metroen er superfin å reise med. Men dumt hvis du har begrenset med tid i Lisboa. Anonymkode: ffed3...63e
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #8 Skrevet 18. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da gjør du deg i så fall avhengig av kollektivtransport. Forsåvidt ikke noe problem da metroen er superfin å reise med. Men dumt hvis du har begrenset med tid i Lisboa. Anonymkode: ffed3...63e Kollektivtransport er man vel avhengig av uansett? Evolution hotell ligger midt i byen, har metroen rett ved og bussterminalen 10 min unna, kunne ikke blitt bedre enn det vel Anonymkode: 20d71...409
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #9 Skrevet 19. juni 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kollektivtransport er man vel avhengig av uansett? Evolution hotell ligger midt i byen, har metroen rett ved og bussterminalen 10 min unna, kunne ikke blitt bedre enn det vel Anonymkode: 20d71...409 Midt i byen må du definere. Evolution ligger ikke i sentrum. Både Lisbon art stay (som det nå heter) og Britania ligger i midt i sentrum. Og begge har bedre score på hotels.com enn Evolution. Lisboa oppleves best til fots eller pr trikk. Og man vil begrense metrobruken mest mulig etter mitt syn når en er i en så kompakt by. Anonymkode: ffed3...63e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå