Gå til innhold

Hotel i Lisboa, Portugal

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært der og kan anbefale meg hotel (ikke airbnb), evnt fraråde? 

Anonymkode: 2b7ce...bd8

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter

Anonymkode: 62ec9...4c9

Skrevet

Ja, vi bodde på Shiadu Tesouro da Baixa. Flott hotell, ok pris, fin beliggenhet og super frokost! Anbefales på det varmeste 😎

AnonymBruker
Skrevet

Lisbon short stay apartments. Sentralt og greit priset. Flotte rom og ypperlig service. 

Anonymkode: ffed3...63e

AnonymBruker
Skrevet

Evolution hotel - sjekk den ut, det er ett av de fineste hotellene jeg har bodd på.

Anonymkode: 20d71...409

AnonymBruker
Skrevet

Hvis pris ikke er viktig så er Britania hotellet. Autentisk art deco hotell sentralt i Lisboa. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Evolution hotel - sjekk den ut, det er ett av de fineste hotellene jeg har bodd på.

Da gjør du deg i så fall avhengig av kollektivtransport. Forsåvidt ikke noe problem da metroen er superfin å reise med. Men dumt hvis du har begrenset med tid i Lisboa. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da gjør du deg i så fall avhengig av kollektivtransport. Forsåvidt ikke noe problem da metroen er superfin å reise med. Men dumt hvis du har begrenset med tid i Lisboa. 

Kollektivtransport er man vel avhengig av uansett? Evolution hotell ligger midt i byen, har metroen rett ved og bussterminalen 10 min unna, kunne ikke blitt bedre enn det vel :) 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kollektivtransport er man vel avhengig av uansett? Evolution hotell ligger midt i byen, har metroen rett ved og bussterminalen 10 min unna, kunne ikke blitt bedre enn det vel :) 

Midt i byen må du definere. Evolution ligger ikke i sentrum. Både Lisbon art stay (som det nå heter) og Britania ligger i midt i sentrum. Og begge har bedre score på hotels.com enn Evolution. Lisboa oppleves best til fots eller pr trikk. Og man vil begrense metrobruken mest mulig etter mitt syn når en er i en så kompakt by. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...