AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Jeg skal studere til høsten. Er enten 32 eller 34 år når jeg er ferdigutdannet. Så skal man ut i jobb og jobbe noen år. Så møter jeg en mann jeg vil få barn med, og vi er sammen noen år før vi får barn. Da er jeg jo eldgammel! Og for min egen del, synes jeg det er for sent å få det første barnet når man bikker 36 år. Utdanning er viktig for meg, men jeg har også et stort ønske om mann og barn. Jeg synes allerede nå, i en alder av 28 år - at det nesten er for sent. Hvor gammel var du når du fikk ditt første barn etter utdannelsen? Kjenner jeg nesten har lyst til å droppe utdanning, fordi jeg synes at tiden er for knapp 😔 Anonymkode: 737c8...ce4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Å være student med barn er jo en fantastisk posisjon å være i! Okei, så må du kanskje ta pernisjon fra studiet ett år (men du får jo likevel penger, gratis penger til og med, fra lånekassa), eller bare ta noen emner kanskje. Du har ikke den beste økonomien kanskje, men mye større frihet enn om du må ha en 8-16 jobb mens barna er små. Finn deg en mann, la det stå til og nyt det å kunne slappe av med babyen i bæreselen og pensumboka som plukkes opp når det passer seg sånn. Anonymkode: 1e057...b9c
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Dere har ikke tid til å vente noen år når dere treffe når du er 29. Det er rådet til de som kommer sammen når de er 19. Å bli ferdig med utdanningen først er noe man sier til de som begynner å studere erter gym aDet, ikke de som er 30. Lykke til 😊 Anonymkode: 6b779...264
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 Må le litt av det siste innlegget over meg Klart du har god tid til å bli mamma, folk får jo barn langt inn i 40-årene😊 Det er selvfølgelig ikke ideelt å vente så lenge, men livet kan du ikke planlegge. Begynn på studiet og kos deg, ikke tenk så mye. Plutselig møter du mannen du skal leve sammen med, enten underveis i studiene eller etterpå, og når du har møtt han, så kan det gå fort i svingene. Ikke stress, lev livet her og nå, så skjer det som skjer, når det måtte skje😉 Anonymkode: 3c133...d88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå