Gjest Cerise Skrevet 28. april 2005 #1 Skrevet 28. april 2005 (se denne linken http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=128030) kanskje større sjangse for at jeg får hurtig svar her, skal nemlig i gang med brødbaking! i oppskriften (ingers rugbrød) står det at man skal ha 9dl hvetekli i deigen,dette hadde de ikke i butikken, hva gjør jeg da??
Gjest Bhsiltsk Skrevet 28. april 2005 #2 Skrevet 28. april 2005 Leter til du finner en butikk som har det? Etter det jeg husker, så er Ingers Rugbrød noe spesielt som skal være så bra for et eller annet, og da BØR du følge oppskriften. Ellers er det ikke overhodet ikke sikkert at brødet har samme effekt.
Gjest Cerise Skrevet 28. april 2005 #3 Skrevet 28. april 2005 hadde tenkt å bake det i kveld,da er det ikke så lett åfå tak i hvetekli.. skal ikke hjelpe for noe annet enn at det skal være mer sunt enn annet brød, men akkurat det er ikke så nøye da,for denne gang. lurer jo bare på om jeg er nødt til å ta mer av det andre melet,siden jeg ikke har hvetekli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå