PurpleRain Skrevet 2. juni 2019 #1 Del Skrevet 2. juni 2019 Hva er ting andre gjør som du syns er rart? Folk som ikke har såpe på kjøkkenet. Folk som ikke har søppelbøtte på badet. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Del Skrevet 2. juni 2019 Sjekker telefonen hele tiden. Sjekker hvem som har sett snapen din(???)... Bruker tusen hashtags på insta. Anonymkode: c394a...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Del Skrevet 3. juni 2019 Alle folkene som henger på "Rampelys-kategorien" her på Kvinneguiden! De genererer haugesvis av sånne "klikk" til forskjellige latterlige "kjendiser" og bloggere. Deretter kommer de hit til Kvinneguiden for å klage over at disse bloggerne nettopp har gjort ditt eller datt. Enkelte brukere har vel holdt med dette i flere ÅR nå. Diskuterer side opp og side ned, om hver eneste lille detalj som en eller annen idiot har funnet på for å skrape til seg mest mulig oppmerksomhet på Internett. I tillegg genererer denne Rampelys-gjengen en del klikk til alt mulig tullball som skrives om bloggere hos forskjellige nettaviser. Alle slike nettaviser kan jo selvfølgelig se hvor mange klikk de forskjellige skriveriene deres får. Ettersom søppel om bloggere genererer en del klikk, så er dette slike saker som nettavisene er mest interessert i å følge opp senere. Det gir jo tross alt VELDIG lette klikk til nettavisene. Dermed får jo bloggere (og andre såkalte "kjendiser") temmelig mye gratis oppmerksomhet, noe som igjen kan føre til enda flere klikk til bloggene deres... Anonymkode: c1b77...c6d 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #4 Del Skrevet 4. juni 2019 Desinfiserer hendene hele tiden Skyver maten rundt på tallerken istedet for å spise Går i ballerinasko Anonymkode: e6704...6fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeivskank Skrevet 4. juni 2019 #5 Del Skrevet 4. juni 2019 Alle som nekter å kjøre over kumlokk eller andre småting i veibanen fordi de er så redd for bilen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 4. juni 2019 #6 Del Skrevet 4. juni 2019 Grovt undervurderer sine barn. Type ; Lille Stian er bare 11 år, så han kan ikke håndtere brødkniven selv. Lille Lise er bare 12 år, så hun kan ikke legge på sengen selv. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #7 Del Skrevet 4. juni 2019 Ler av seg selv etter en "vits". Blir flau. Kommentere ting til folk som de vet om seg selv. Kommentere hvor utrolig vakker noen er, hver gang de poster selfie. Bruk av filter på selfie. Anonymkode: df1e2...e5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #8 Del Skrevet 4. juni 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Desinfiserer hendene hele tiden Skyver maten rundt på tallerken istedet for å spise Går i ballerinasko Anonymkode: e6704...6fe Hvorfor syns du ballerinasko er rart? 😝 Anonymkode: 7be68...5a6 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #9 Del Skrevet 4. juni 2019 Er kanskje veldig spesifikt, men kolleger som prater om det samme hver eneste lunsjpause. Føler hver lunsj er identisk, det eneste vi har pratet om i fire måneder nå er hvor katastrofe et prosjekt i en annen avdeling er. Anonymkode: ee215...07a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 4. juni 2019 #10 Del Skrevet 4. juni 2019 On 6/2/2019 at 10:39 PM, PurpleRain said: Hva er ting andre gjør som du syns er rart? Folk som ikke har såpe på kjøkkenet. Folk som ikke har søppelbøtte på badet. Ja, ikke sant! Hvorfor har de ikke såpe på kjøkkenet? Jeg vasker hendene utallig mange ganger mens jeg lager mat. Skjønner ikke greia altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 4. juni 2019 #11 Del Skrevet 4. juni 2019 4 minutter siden, LaptopPute skrev: Ja, ikke sant! Hvorfor har de ikke såpe på kjøkkenet? Jeg vasker hendene utallig mange ganger mens jeg lager mat. Skjønner ikke greia altså. Har ikke såpe. Bruker bare Zalo. Syns folk som har åpen søppelkasse på badet er rare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 4. juni 2019 #12 Del Skrevet 4. juni 2019 De som tror på horoskop, de som tror på konspirasjonsteorier, de som ikke vaksinerer ungene sine, klimafornektere, el-sensitive, de som bruker homeopatisk medisin, botoxbrukere... listen er lang. Har ikke søppelbøtte på badet, så er rar selv også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 4. juni 2019 #13 Del Skrevet 4. juni 2019 2 minutter siden, batcat said: Har ikke såpe. Bruker bare Zalo. Syns folk som har åpen søppelkasse på badet er rare. Men hvis du for eksempel har kyllingsaft på hendene etter du har kutta kylling, så må du jo ta opp zaloflaska og holde rundt den for å dryppe ut zalo på hendene, og da er jo flaska tilgrisa av kylling. Vasker du flaska samtidig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #14 Del Skrevet 4. juni 2019 Venninna mi som har potte under senga fordi hun ikke gidder å gå på do om natta 😳 Anonymkode: 76763...912 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 4. juni 2019 #15 Del Skrevet 4. juni 2019 9 minutter siden, LaptopPute skrev: Men hvis du for eksempel har kyllingsaft på hendene etter du har kutta kylling, så må du jo ta opp zaloflaska og holde rundt den for å dryppe ut zalo på hendene, og da er jo flaska tilgrisa av kylling. Vasker du flaska samtidig da? Håndterer aldri Kylling uten hansker, så sånn løser jeg akkurat det. Har litt smånoia for kylling. Men jeg heller alltid Zalo over på en pumpeflaske for jeg syns det ser penere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 4. juni 2019 #16 Del Skrevet 4. juni 2019 Just now, batcat said: Håndterer aldri Kylling uten hansker, så sånn løser jeg akkurat det. Har litt smånoia for kylling. Men jeg heller alltid Zalo over på en pumpeflaske for jeg syns det ser penere ut. Åja pumpeflaske, da er det jo praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #17 Del Skrevet 5. juni 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor syns du ballerinasko er rart? 😝 Anonymkode: 7be68...5a6 Synes bare de er grusomt stygge og synes det er rart at folk synes de er fine 😬 Anonymkode: e6704...6fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #18 Del Skrevet 5. juni 2019 Jeg syns det er rart at folk går rundt med bare legger om vinteren. Anonymkode: a2252...95d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #19 Del Skrevet 5. juni 2019 Synes det er rart at noen damer bruker kjoler/topper som har «hull» til puppekløften og andre strategisk plasserte «hull». Synes det er rart at noen finner dette attraktivt/sexy. Anonymkode: 62677...af5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #20 Del Skrevet 5. juni 2019 Synes det er rart at folk bruker så mye tid på å rydde og vaske huset, hver uke, når de har små barn! I tillegg til full jobb! Og synes det er rart folk skal bare være hjemme. Hjemmefest, hjemme ditt hjemme datt. Anonymkode: fd416...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå