AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Heisann. Datteren min ble 5 år i april, og er vel kanskje rundt 110 cm og veier rundt 17-18 kilo. Veldig slank vil jeg påstå. Hun spiser godt, men de siste mnd har hun klaget på mageondt. Er på toalettet etter hver gang hun har spist her hjemme. Litt bløt bæsj men ikke diaré. Det bekymrer meg, så imorgen skal vi til legen. Mistenkte først laktoseintoleranse, men selv dager der hun ikke spiser mat med laktose har hun vondt.. Så da kan det kanskje være gluten? Har noen her barn med glutenallergi? Hvordan er det for barna å ha spist "alt" til å ha begrensninger i kosten? Hun er i tillegg veldig kresen (feks med brød og knekkebrød) , så blir nesten bekymret av å tenke på at hun kanskje går ned i vekt om det blir begrenset hva hun kan spise til frokost, lunsj og kveldsmat. Faren hennes er akkurat lik, og får sinnsyke magesmerter etter enkelte måltider, og sitter lenge på do.. Han har aldri fått en diagnose da.. Anonymkode: dd4e0...761
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Forstoppelse er det vanligste. Anonymkode: d40b8...cfd
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Heisann. Datteren min ble 5 år i april, og er vel kanskje rundt 110 cm og veier rundt 17-18 kilo. Veldig slank vil jeg påstå. Hun spiser godt, men de siste mnd har hun klaget på mageondt. Er på toalettet etter hver gang hun har spist her hjemme. Litt bløt bæsj men ikke diaré. Det bekymrer meg, så imorgen skal vi til legen. Mistenkte først laktoseintoleranse, men selv dager der hun ikke spiser mat med laktose har hun vondt.. Så da kan det kanskje være gluten? Har noen her barn med glutenallergi? Hvordan er det for barna å ha spist "alt" til å ha begrensninger i kosten? Hun er i tillegg veldig kresen (feks med brød og knekkebrød) , så blir nesten bekymret av å tenke på at hun kanskje går ned i vekt om det blir begrenset hva hun kan spise til frokost, lunsj og kveldsmat. Faren hennes er akkurat lik, og får sinnsyke magesmerter etter enkelte måltider, og sitter lenge på do.. Han har aldri fått en diagnose da.. Anonymkode: dd4e0...761 Laktose kan gi reaksjon etter minst 72 timer. Hvor lenge har hun vært uten laktose? De sier 6 uker før provokasjon i elininasjons dietter. Anonymkode: 39f85...d66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå