Gjest skindeep Skrevet 28. april 2005 #1 Skrevet 28. april 2005 Hei! Siden jeg ikke er noen dreven dame i frieri-bransjen, så håpte jeg at noen av dere kan gi meg noen tips! Siden noen av dere har blitt fridd til eller kanskje har fridd selv? Vet ikke helt om jeg skal fri selv, men siden min kjære er gaaanske treig, så er det kjekt å ha et alternativ! Ja, vi skal gifte oss, men vi mangler et frieri! Hadde vært litt gøy å fridd også da. Synest det er litt "stilig" at damene frir også! Hvordan kan jeg gjøre det mest mulig romantisk og sette den rette stemningen? Takker for alle tips!
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2005 #2 Skrevet 28. april 2005 Spennende! Kanskje sette istand en romantisk middag med favorittretten... masse lys...?
Gjest skindeep Skrevet 28. april 2005 #3 Skrevet 28. april 2005 Spennende! Kanskje sette istand en romantisk middag med favorittretten... masse lys...? Tenkte på noe sånt selv, he he!
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2005 #4 Skrevet 28. april 2005 Eller... Lage til en piknik et sted, "deres" sted, om dere har et ? Med vin og god mat...
Gjest celine Skrevet 28. april 2005 #5 Skrevet 28. april 2005 Da jeg fridde, arrangerte jeg en tur til Halden, bestilte hotell over natten og bord på en av byens beste restauranter. Etter middagen på ankomstdagen dro vi opp på festningen (som vanligvis er opplyst med digre lyskastere) og der satte jeg meg på kne i månelyset. Nå var det mye som ikke gikk som planlagt denne gangen. Det var nesten 20 minusgrader, men puddersnøen fra uken før, var erstattet med hardt underlag av is! Selvfølgelig slokket de alle lyskasterne ekstra tidlig denne kvelden, så da vi kom opp dit, var det mørkt som i en sekk. Området der jeg hadde tenkt å sette meg på kne, var fyllt av gravemaskiner, anleggsutstyr, sperrebånd og store hull. Vi måtte tilbake måneden etter for å gjøre det skikkelig!
TeddyToria Skrevet 28. april 2005 #6 Skrevet 28. april 2005 ...over en middag kan du f.eks lage et puslespill som han må sette sammen, der det står "vil du gifte deg med meg?"...eller du kan lage en rebus!?? Sånt er jo litt morsomt også, på samme tid som det er romantisk og spennende, for de fleste skjønner det jo ikke med en gang heller...
Lia Skrevet 29. april 2005 #8 Skrevet 29. april 2005 ...over en middag kan du f.eks lage et puslespill som han må sette sammen' date=' der det står "vil du gifte deg med meg?"...eller du kan lage en rebus!??[/quote'] Det var jo en knallidé. Menn liker jo sånne oppgaver, så om jeg skulle fridd, ville jeg sikkert valgt en sånn variant. Ellers har jeg også hørt om folk som har ordnet med frieri i pausen på fotballkamper på stadion eller de har satt inn en stor annonse i avisen. Men det kommer jo selvfølgelig an på om han liker mye oppmerksomhet rundt det eller ikke.
leela Skrevet 29. april 2005 #9 Skrevet 29. april 2005 Hvordan jeg fridde til min tilkommende ligger på første side i dagboka mi under
Gjest Sesselja Skrevet 29. april 2005 #10 Skrevet 29. april 2005 Jeg bare plumpet ut med det en morgen vi lå i senga, to måneder inn i forholdet.
Gjest skindeep Skrevet 29. april 2005 #11 Skrevet 29. april 2005 Tusen takk for gode tips! :-) Han er veldig glad i fotball, så jeg kunne kanskje fikset noe i en pause på stadion eller noe. Bare kom med flere tips om noen har! veldig morro å lese!
Gjest Madam Felle Skrevet 29. april 2005 #12 Skrevet 29. april 2005 Tror kanskje jeg ville valgt noe han ville sette pris på, som for eksempel på en fotballkamp eller lignende. Enkelte jenter kan bli litt for romantiske for mannen, og det er greit å gjøre det ekstra romantisk om den som blir fridd til liker det, men ikke om personen ikke er romantisk av seg. Da ville jeg valgt noe han ville satt pris på, og husket for all fremtid.
Gjest skindeep Skrevet 29. april 2005 #13 Skrevet 29. april 2005 Tror kanskje jeg ville valgt noe han ville sette pris på, som for eksempel på en fotballkamp eller lignende. Enkelte jenter kan bli litt for romantiske for mannen, og det er greit å gjøre det ekstra romantisk om den som blir fridd til liker det, men ikke om personen ikke er romantisk av seg. Da ville jeg valgt noe han ville satt pris på, og husket for all fremtid. Ja, det kan være lurt! Kanskje jeg skulle satset på en fotball kamp en gang, når fristelsen blir for stor.. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå