AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Hei! Jeg lurer på om noen vet om det funker å bruke reisesyketabletter mot kvalme som oppstår i forbindelse med karuseller? Å ta karuseller og berg- og dalbaner har alltid vært noe jeg elsker! Selv om jeg ofte ble bilsyk, så ble jeg aldri kvalm av karuseller før jeg plutselig ble det i en alder av 27. Nå klarer jeg nesten ikke se på en karusell en gang uten å bli skikkelig uvel! Dette syns jeg er så forferdelig trist og jeg har mistet en stor kilde til glede. Men så husket jeg at jeg brukte jo noen ganger reisesyketabletter mot bilsyke da jeg var yngre og det fungerte. Så kanskje det fungerer på karuseller også?? Noen som har erfaring? Anonymkode: 93fc2...0e2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Jeg testet det forrige gangen jeg dro til Tusenfryd, og jeg ble mye mindre kvalm enn gangen før der igjen! Kjente meg litt uggen og ble voldsomt trøtt på veien hjem igjen, som er veldig vanlig bivirkning av sånne tabletter. Men jeg synes det var verdt det, og jeg kommer til å gjøre det igjen neste gang! 😄 Tok to Postafen ca halvannen time før første berg- og dalbanetur. Lykke til! Anonymkode: c17d3...311 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Jeg har ikke prøvd, men blir i koma og slukner av disse tablettene kort tid etter inntak. Hadde aldri klart å dra på tivoli etter postafen 😅 kanskje prøve en pille hjemme før leggetid og se hvordan du reagerer på den først? Anonymkode: d598a...d37 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 Takk for svar! Da skal jeg skaffe slike tabletter og teste ut. Hadde vært så fantastisk om det fungerte. Anonymkode: 93fc2...0e2
Becka Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 Jeg har akkurat samme utfordring. Så skal også teste dette nå. Jeg skal også ta båt, så må uansett ta en før reisen. Men lurte på da å ta en til før tivoli senere på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå