Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt el tester i to perioder nå uten resultat. Dro til gynekolog og fikk beskjed om at alt ser bra ut og jeg hadde el rett rundt hjørnet.  Jeg tenkte fint, da prøver jeg å temperatur i tillegg, jeg tar tempen hver morgen kl 07:00 i munnen. Jeg venter på mensen som er forsinket og får store variasjoner. Jeg gjorde dette i 5 dager før jeg begynte å dobbeltempe. Det viser seg at jeg får veldig sprikende resultater ved å ta tempen 2-3 ganger på rad. Hva faen gjør jeg galt!? 

Anonymkode: c1671...74a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde gitt f i hele tempingen. Unødvendig stress. 

Anonymkode: 6c57c...219

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ta rektal temp, i munnen er bare tull. Der vil temp variere uansett.

Anonymkode: 22012...9aa

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta rektal temp, i munnen er bare tull. Der vil temp variere uansett.

Anonymkode: 22012...9aa

Men så lavt ned synker jeg ikke! Hvis jeg virkelig må analt penetrere meg selv for å finne ut syklusen så blir jeg såppas sur at jeg gir faen! faen  så urettferdig dette er, min manns bidrag til dette er så jævelig  lite  og jeg ofrer alt! Verdighet, kropp, alt!!!!

ts

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare å hekke på da, eneste som hjelper for å bli gravid😉

Anonymkode: a0f6f...f54

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men så lavt ned synker jeg ikke! Hvis jeg virkelig må analt penetrere meg selv for å finne ut syklusen så blir jeg såppas sur at jeg gir faen! faen  så urettferdig dette er, min manns bidrag til dette er så jævelig  lite  og jeg ofrer alt! Verdighet, kropp, alt!!!!

ts

I all verden.. Så vanskelig er det tross alt ikke å ta tempen rektalt. 

Du ofrer verdigheten for å bli gravid? Hvordan da, mener du? Ved å la han penetrere deg da eller? 

Anonymkode: f9a57...668

• Liker 5
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I all verden.. Så vanskelig er det tross alt ikke å ta tempen rektalt. 

Du ofrer verdigheten for å bli gravid? Hvordan da, mener du? Ved å la han penetrere deg da eller? 

Anonymkode: f9a57...668

1 time siden, AnonymBruker skrev:

ts

Woow😂😂😂😂. Du har ikke blitt gravid en gang også er du så hissig. Vent til ungen kommer hvor mye du må ofre da. Stå opp flere ganger på natten og amme,mens mannen din sover fordi han må jobbe. All fritiden din går til ungen. Med drn tankegangen der bør du renke deg om igjen om du vil ha barn.

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts

Du kan også ta tempen vaginalt.

• Liker 5
  • 2 måneder senere...
Skrevet
På 3.6.2019 den 1.20, puffy123 skrev:

Du kan også ta tempen vaginalt.

Hun kan ikke synke så lavt😂😂😂

• Liker 2
Skrevet (endret)

Wow, med den holdningen der ts kan det bli vanskelig. "synke lavt med å ta temperatur analt"? Men som nevnt ta vaginalt. 

Du har prøvd i 2 mnd. Og er allerede så irritert og lite bidrag fra mannen. Og mer skal det bli når du blir gravid. Du har mye mat og drikke du må gi opp, (som mannen fortsatt kan kose seg med) du blir kvalm, kroppen kommer til å forandre seg, du får strekkmerker, revning under fødsel, såre pupper etter amming, gulp i håret, mm. Det eneste mannen fortsatt har gjort er å bidra med litt sperm. 

Endret av kaleidoskop
  • Liker 2
Skrevet
På 2.6.2019 den 23.09, AnonymBruker skrev:

ts

Da er det jo så enkelt at du ikke temper.

Jeg klarer ikke helt å se at det å ta temperaturen i rompa er å synke lavt eller påvirker verdigheten.

Det finnes temperaturmåler (til barn) med bøyelig tupp og med engangshetter til tuppen slik at det er enkelt og hygienisk å ta tempen i rompa. Om du ønsker å tempe, bør du ønske å få riktig temperatur slik at informasjonen du får faktisk blir riktig.

• Liker 2
Skrevet

Om du ikke kan ta tempen rektalt bør du ikke bli gravid. De fleste jeg kjenner måtte ta tempen rektalt etter fødsel opptil flere ganger. Dette for å være sikker på at de ikke har infeksjon før hjemreise. 

Anonymkode: a90b6...0ee

Skrevet
På 2.6.2019 den 23.09, AnonymBruker skrev:

ts

Vet du hva - legg av deg alle tanker om "ditt bidrag" sett mot "hans bidrag". Ellers er dere på stø kurs mot samlivsbrudd, 

For i fortsettelsen er det du som må gå gravid, med morgenkvalme, smerter og ubehag, Du som må føde, med revnet underliv, enorme smerter, renselse og blødninger. Du som aldri vil få tilbake kroppen din, dine hofter som blir bredere, din mage som blir slappere. Du som må amme med alle smerter det medfører, og med det ta nattevåk. 

Anonymkode: be505...261

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...