Gå til innhold

Sex med noen som IKKE er single?

chardonnay

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

synes ikke det er så galt' date=' det er jo han som er utro ikke du[/quote']

?? Er det sånn her i verden, at vi bare skal ta for oss av ting, og ikke bry oss om at vi sårer medmennesker og ødelegger forhold? Mannen er utro, ikke trådstarter. Ergo gjør ikke trådstarter noe galt?

Jenter som har seg med menn som er opptatt burde skamme seg, er min oppfatning. Hvis det virkelig er kjærlighet i bildet, og to som er i forhold med andre finner ut at de er soulmates - da bør de gjøre det slutt med nåværende partner FØR de innleder forhold av seksuell art!!'¨

Kanskje ikke lett for alle å holde fingra fra fatet, men livet har aldri vært lett. Sniking og folk som går bak andres rygg er det VERSTE jeg vet. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
synes ikke det er så galt' date=' det er jo han som er utro ikke du[/quote']

Du tar med andre ord gledelig mot en million fra Nokas-ranerne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

men den mannen hadde antagelig vært utro uansett, hvis ikke med henne, så med en annen jente.

jeg synes ikke det er hennes ansvar.

men det er jo min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare si for meg selv at jeg ALDRI flørter med en mann som er opptatt. Uansett. Av prinsipp. Og jeg ser ned på de jentene som ikke bryr seg om slikt. (Det er ikke mange jeg kan si med hånden på hjertet at jeg ser ned på, men jenter som ikke bryr seg om at en gutt de møter er opptatt, har jeg ingen respekt for)

Klart det er mange kjekke menn der ute, har selv blitt kjent med en jeg mer enn gjerne kunne tenke meg å blitt sammen. Men da tenker jeg: hvis det ikke er meant to be mellom han og dama så blir det slutt en gang mellom dem, og DA kan jeg ta kontakt. Før det evt skjer er jeg på trygg avstand som perifer kamerat-venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

jeg ville heller ikke involvert meg med en jente som var opptatt. vil ikke bidra til å ødelegge forhold.

men jeg fordømmer ikke andre som gjør det likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest2

Nei...tro meg...den ekke god. Verden altså...

Utroskapen florere...æ jobbe i et mannsdominert yrke..og ja....æ vet.

Men enig...hvorfor skal vi passe på at mannen er snill og god, og aldri gjør no galt. Nei, jaggu får dem passe seg selv mener nå æ.

Og jo...som en her tidligere sa, du fortjener ikke englevinger...men har du bedt om d da?

Er jo singel sjøl...har opplevd akkurat det samme som du...og her er det ikke snakk om følelser inne i bilde...

Til deg som tror at vi single alltid ender opp med følelser....FEIL...d kan faktisk være snakk om iskaldt begjær.

Moral.....E det nån som har moral lenger....jo flust av dobbeltmoral. Hvis han har det jævli hjemme...kæm sir at ikke dama og har d...og kæm vet...kanskje ho og har nån på si.....det skjer.....æ vet.

Har ingen råd egnetli...

Bare kos deg, han får sjøl passe på sitt....men vær sikker på at du ikke har følelser...for da blir du såra, og da kan det fort gå galt, og du ødelegger kanskje en hel familie. Vit ka du vil....vær 100 % sikker på d.

Og lykke til videre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, jeg blir litt sjokkert av dere her, medsøstre. Men vi er vel alle forskjellige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Du vet, noen setter egne lyster høyere enn alt annet, at bare fordi DE synes noe, så er det greit :roll:

I utgangspunktet enig i at mannen seff er ansvarlig for seg selv. Men seriøst, jeg er faktisk ikke så desperat at jeg trenger å ha akkurat DEN mannen, jeg finner meg heller en singel en som ønsker det samme som meg. Det er mulig han hadde vært utro likevel, men det er ikke mitt problem i så fall.

Er noen sammen med noen, er de off limit. Så enkelt er det. Særlig hvis det er barn inne i bildet. Har du sex med noen du vet har familie synes jeg det er ekstra uspiselig... samme hva den andre ville gjort med andre om du hadde nektet; å være ludderet til noens pappa holder jeg meg faktisk for god til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest x-ray

fy f.... dette er bare for dårlig av folk som mener at det er helt iorden.. :evil:

har selv vært borti slikt med unge med i bildet...

alt for mange der ute som f... ikke bry seg om andres følelser..... å det gjelder karer og kvinneer

hva fan feiler det folk... blir så :evil:

og til tråd starter... SKJERP DÆ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er galt å være utro eller være en elskerinne/elsker med en som er utro, med visse unntak. Jeg ville følt meg svikefull og forferdelig hvis hadde bedrevet med slikt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...