chardonnay Skrevet 28. april 2005 #1 Del Skrevet 28. april 2005 For 2 mnd siden, like før meg og min tidligere samboer gikk fra hverandre, havnet jeg i senga med en kar. Jeg hadde kjæreste, og det hadde han og. Vi var begge klar over hvor galt det var, men ble enige om at vi kun tilfredstilte våre sexuelle behov. Siden da har vi hatt sex noen ganger, for vi fungerer veldig godt sammen i senga. Men nå er jo jeg plutselig singel.... Da blir det jo noe helt annet. Vi har fortsatt sex sammen, og jeg storkoser meg i senga sammen med han. Jeg vet det er utroskap, og vet det er galt, men er jeg slem som gjør dette mot en annen jentes kjæreste? Jeg mener, vi var jo begge i et forhold da det begynte. Ikke kjenner jeg dama hans heller, og det er jo han som gjør noe galt nå og ikke meg. Dette ble litt rotete, men jeg håper dere skjønner hva jeg mener. Er det noen som har opplevd lignende? Vært "elskerinnen" til noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora20 Skrevet 28. april 2005 #2 Del Skrevet 28. april 2005 Hvis dette gjaldt meg, hadde jeg vel hatt en smule dårlig samvittighet i forhold til dama hans.. Men i bunn og grunn er det jo han som er den slemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chardonnay Skrevet 28. april 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg har jo også en smule dårlig samvittighet... Men jeg prøver jo ikke å stjele ham fra henne eller no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #4 Del Skrevet 28. april 2005 Synes ikke det spiller så mye rolle om du prøver å stjele ham eller ikke. Du bidrar til utroskap og jeg synes det er slemt. Jeg har vært i den omvendte situasjonen, min mann holdt på med en annen og det var forferdelig. I etterkant har jeg også fått høre at hun ikke synes hun gjorde noe galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #5 Del Skrevet 28. april 2005 Hore, tøs, fitte osv. er sikkert karakterestikker hans dame vil bruke om deg, men det er sikkert verdt det for å få seg litt. Du vet hva du gjør. Du vet det er galt. Du vet hva du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2005 #6 Del Skrevet 28. april 2005 I prinsippet gjør du kanskje ikke noe galt. Det er han som er i forhold, ikke du, og da har du heller ikke noe ansvar. Men du vet utmerket godt at han har dame, og da blir det feil for min del. Synes du bør ta til vettet og oppføre deg som folk! Ligg unna menn som er opptatt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 28. april 2005 #7 Del Skrevet 28. april 2005 Det er han som er utro. Men det du gjør er heller ikke moralsk riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chardonnay Skrevet 29. april 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 29. april 2005 Huff huff... Syns jeg har rota meg oppi ei ordentlig smørje.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 29. april 2005 #9 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg synes dette er helt galt av deg, og at du må stoppe, evt. be ham velge. Er IKKE enig med dere som sier det er mannens ansvar, og at det bare er HAN som er den slemme. Hadde mannen latt være å fortelle om forholdet, ville det være slik. Men nå ligger trådstarter med viten og vilje med en annen jentes kjæreste! Og dette er slett ikke uskyldig, etter min mening! Verden ville være et litt bedre sted om ikke jenter lå med menn som er i andre forhold. Og omvendt. Det er altfor mye utroskap ute og går, er det ikke snart på tide med litt moral i samfunnet igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theo Skrevet 29. april 2005 #10 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg tror du vet svaret her selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #11 Del Skrevet 29. april 2005 sikker på at du ikke har fått følelser for han? en av partene får som regel det,og oftest den som er singel.og tro du meg det er ikke verdt det...samme hvor mye du prøver å innbille deg at du kun gjør det for sex'ens skyld så nytter det ikke.det kommer til ett punkt hvor det ikke lenger bare er sex og DA skal du virkelig få kjenne hvordan det føles.For elskeren din har nemlig ingen planer om å forlate dama som han elsker (utrolig nok). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FANNY Skrevet 29. april 2005 #12 Del Skrevet 29. april 2005 Til nyibyen :" så fint om ikke single jenter lå med gifte menn og omvendt." Da må jeg si at de største grisene på byen er de gifte, de oppfører seg som dyr sluppet ut av et bur....... Det er ikke måte på hvor platonisk de lever og hvor lite de får seg hjemme o.l , de er utsultet på medlidenhet og forståelse. Sjarmen og komplimentene hagler, kredittkortet ligger i baren og bare venter på å bli belastet..... Ikke rart et og annet single uunseelig vesen lar seg sjarmere her......For vakrere og flottere har denne single aldri før opplevd å bli omtalt....like det eller ikke, vi er primitive vesner som trenger bekreftelse i ny og ne alle mann... Får vi det ikke hjemme, så får vi det ute..... Det jeg mener er at det er den gifte som har ansvaret. Den single står ikke i noe ansvarsforhold til noen........ Der har dere meg ! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ringnes Skrevet 29. april 2005 #13 Del Skrevet 29. april 2005 Det er HAN som er utro her, HAN som har tatt valget (og tar det tydeligvis om og om igjen). Det er HAN som har ansvaret for sitt forhold. Det er HANS skyld om forholdet hans og kona hans lider. Men du fortjener nok ikke englevinger, du heller, nei. Kan hende han bare finner ei ny elskerinne dersom du trekker deg, men da er det i allefall ikke du som står for familietragedien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 30. april 2005 #14 Del Skrevet 30. april 2005 er nok han som er den slemme her gitt... Men du liker han vel nettopp fordi han er "slem"? eller fordi du har kapret han? (iallefall når det gjelder sex). Men han kan jo umulig elske damen sin når han er utro med deg, så sant damen hans er elendig i sengen..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chardonnay Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #15 Del Skrevet 1. mai 2005 Det hele begynte jo mens vi begge var i et forhold, og nettopp spenningen var det som tente oss begge. Jeg har jo så innsett at man ikke kan være i et forhold hvis man er utro, og gjorde det slutt med min kjæreste. Han sier han elsker kjæresten sin, men at de har problemer i senga. Men jeg vet at det jeg gjør er galt, og burde nok stoppe men s leken er god.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 2. mai 2005 #16 Del Skrevet 2. mai 2005 Du er "plutselig" blitt singel, det kom sikkert som en bombe, og han er fortsatt i et forhold - jeg vil si det største problemet her er ikke moral eller umoral, men hvordan du vurderer deg selv... Å være en eller annens støttekontakt på det seksuelle planet ville jeg holdt meg for god til uansett. Å tenke på at han lever sammen med noen som ikke vet noe, ville tatt fra meg sexlysten. Jeg ville følt meg skitten. Å tenke på noens ansikt i det de får vite om utroskap - nei, sorry mac, not my kinda fetish... Og ærlig talt, jeg KAN da få bedre enn en som er opptatt fra før - jeg kan for eksempel få en som vil ha meg nok til at han vil ha bare meg. For eksempel... Sett deg en høyere standard for deg selv, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. mai 2005 #17 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er HAN som er utro her, HAN som har tatt valget (og tar det tydeligvis om og om igjen). Det er HAN som har ansvaret for sitt forhold. Det er HANS skyld om forholdet hans og kona hans lider. Men du fortjener nok ikke englevinger, du heller, nei. Kan hende han bare finner ei ny elskerinne dersom du trekker deg, men da er det i allefall ikke du som står for familietragedien. Men for å kunne velge, må han jo ha noe å velge i mellom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #18 Del Skrevet 3. mai 2005 Ikke kjenner jeg dama hans heller, og det er jo han som gjør noe galt nå og ikke meg. Du er ikke mye voksen hører jeg. For å ta ansvar for egene handlinger klarer du IKKE. Det sier du selv også når du sier at du ikke gjør noe galt når du hopper til sengs med en mann som er opptatt. Vist er det galt, og du har allerede tatt ditt valg. Ikke rart at det blir som det blir. Du kan i hvertfall ikke ha medfølelse for denne damen til mannen du ligger med. At det går an å være så umennskelig og egosistisk, å overhode ikke bry seg om denne damen. Det sier meg mer om moralen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #19 Del Skrevet 4. mai 2005 Ikke kjenner jeg dama hans heller, og det er jo han som gjør noe galt nå og ikke meg. Du er ikke mye voksen hører jeg. For å ta ansvar for egene handlinger klarer du IKKE. Det sier du selv også når du sier at du ikke gjør noe galt når du hopper til sengs med en mann som er opptatt. Vist er det galt, og du har allerede tatt ditt valg. Ikke rart at det blir som det blir. Du kan i hvertfall ikke ha medfølelse for denne damen til mannen du ligger med. At det går an å være så umennskelig og egosistisk, å overhode ikke bry seg om denne damen. Det sier meg mer om moralen din. Ærlig talt, enhver er sin egen lykkes smed. Gjør det du føler er riktig for deg, hvis det blir trøbbel senere kan du i det minste stå for hva du har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #20 Del Skrevet 6. mai 2005 For 2 mnd siden, like før meg og min tidligere samboer gikk fra hverandre, havnet jeg i senga med en kar. Jeg hadde kjæreste, og det hadde han og. Vi var begge klar over hvor galt det var, men ble enige om at vi kun tilfredstilte våre sexuelle behov. Siden da har vi hatt sex noen ganger, for vi fungerer veldig godt sammen i senga. Men nå er jo jeg plutselig singel.... Da blir det jo noe helt annet. Vi har fortsatt sex sammen, og jeg storkoser meg i senga sammen med han. Jeg vet det er utroskap, og vet det er galt, men er jeg slem som gjør dette mot en annen jentes kjæreste? Jeg mener, vi var jo begge i et forhold da det begynte. Ikke kjenner jeg dama hans heller, og det er jo han som gjør noe galt nå og ikke meg. Jeg skjønner ikke helt hvorfor alt er blitt så annerledes nå jeg? Hvorfor er det nå plutselig værre når du er blitt singel? Når du hadde samboer var det jo 2 som var utro? Nå er det kun en av dere som er det, og det er han. Men ja, det er galt det du gjør. Respekten for andre menneskers liv og følelser er ikke stor når man bevist har sex med perosner man VET er i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå