*Lillian* Skrevet 29. august 2002 #1 Del Skrevet 29. august 2002 Er det noen som har tips på noe man kan ta for å dempe magesmerter? Legene nekter jo å gi noe fordi det er som å slå av en varsellampe. Jeg har hatt nok problemer med magen, så jeg tror at dette bare er følge av magesjau som jeg akkurat har hatt. Men jeg orker ikke gå med disse smertene mer, er det noe jeg kan ta for å bli kvitt dem? Hva som helst? (paracet hjelper ikke på meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. august 2002 #2 Del Skrevet 29. august 2002 Uff å ha "vondt i mangen" er vondt. Jeg har ingen tips til hva du kan ta, men bruker du ha vondt må du straks finne deg en ny lege slik at denne kan utrede deg på ny. Det er ikke normalt å ha vondt og ikke vet hva som feiler seg....Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. august 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg tror ikke jeg trenger noen utredning, care, for som sagt så regner jeg med at dette bare er en følge av magasjau. Jeg har ikke vært hos legen for dette nå, men av tidligere erfaringer vet jeg at legene gir deg ikke smertestillende for magen uten å ha hatt skikkelige utredninger. Jeg har nemlig prøvd dette før, men fikk avslag da de ikke visste hva dette var. Det viste seg etterhvert å være gallesten, og da fikk jeg smertestillende fram til operasjonen. Men jeg har vondt nå, antageligvis pga magasjau. Jeg vil dempe smertene nå, og gidder ikke gå til legen for utredning. Jeg bruker ikke å ha så vondt i magen lenger, og det er vel snart ikke mer å fikse på inni magen min...hehe... Har fjernet både galleblære og blindtarm tidligere... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 29. august 2002 #4 Del Skrevet 29. august 2002 Varme pleier å hjelpe meg....så om du varmer et hånkle og legger det på magen...eller koker opp vann og har i en varmeflaske tar et hånkle rundt og legge den på magen skal hjelpe også..... Og hvist du ligger i foster stilling sammtidig kan det ha bedre efekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. august 2002 #5 Del Skrevet 29. august 2002 Hei Lillian, Meg hvis du er plaget med magesjau kan det være noe annet. Det er jo ikke normalt å ha magesjau ofte...... Jeg tenker bl.a på en irritabel colon eller en overfølsom colon. Jeg vet det er mange som har magetrøbbel, men normalt er det ikke. Alikevel, skal man være forsiktig med smertestillende for å skåne leveren. Lykke til... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. august 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg pleier ikke være plaget med magesjau, care. Jeg har hatt det i to dager nå, og det går i den barnehagen jeg jobber i... :-? Så det er ikke noe unormalt med meg så vidt jeg vet.. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå