AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Er det noen som har gått på Pergotime og blitt gravid samme syklus? Noen erfaringer? Jeg fikk resept for det, men vil sjekke deres erfaringer. Anonymkode: cecd0...68f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Ingen erfaring selv, men tipper at det blir pergo her også etter hvert.. Krevde gynekologen at mannen skulle testes, eller slapp dere sædprøve? Anonymkode: 9d0cd...40c
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 I følge felleskatalogen.no så ble Pergotime utgått i 2017. Flere her inne har også sagt det. De har fått Letrozol istedenfor. Anonymkode: a8ba3...f9b
Lavterskel Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har gått på Pergotime og blitt gravid samme syklus? Noen erfaringer? Jeg fikk resept for det, men vil sjekke deres erfaringer. Anonymkode: cecd0...68f Jeg fikk også resept på pergotime, men som nevnt er dette preparatet utgått. Fikk derfor utlevert clomifen i steden. Jeg fikk piller da jeg svært sjelden hadde eggløsning, sannsynligvis pco. Ble gravid på dobbel kur😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå