Gå til innhold

Jeg og mannen tenner på forskjellige ting.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han liker mye mer røff sex en meg, fifty shases lignende. Med ball i munnen, fastbunnet og binn forran øynene liker han å straffepule meg. 

Jeg er nok litt mer vill og kan gjerne like det litt røft, men ikke like mye som han. Jeg har aldri vert med på slike ting før, var sammen i nesten et år før han viste meg denne siden av seg, da ble jeg litt skremt. Det kom ingen forvarsel og jeg har lite erfaring med slik. Han har nok merket at jeg ikke er like engasjert i hans fetisj, jeg føler ikke jeg klarer å tilfredsstille han. Jeg ønsker virkelig, derfor har jeg også prøvd, men han får ikke frem lidenskapen i meg.

ellers har vi veldig god sex, men jeg skulle ønske jeg var den sexgudinnen han ønsket. 

Hva gjør man i en slik situasjon? 

Anonymkode: d0e32...ce8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan like gjerne hoppe i det som å gå i det. Eneste måten å bli sexgudinne på. 

Anonymkode: 713e8...9f8

AnonymBruker
Skrevet

Spør om han vil være med å trene deg opp. Og gå veien sammen. Se om du takler dette. 

Anonymkode: b37c0...275

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt. 

Ninab82, mod

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange rare fetisjer der ute så dere kan jo lete etter noe nytt og nøytralt å leke dere ned. Og dere kan vel også starte "soft". Begge skal ha det moro og nyte i hvertfall, ikke gøy å bli presset til det man ikke liker. Om dere er så heldige at dere støtter opp hverandre så finner dere helt sikkert det begge er tilfreds med.

Anonymkode: 81abf...0f6

Skrevet

Du må erkjenne at du er deg og han er han. Det er dessverre slik at man kan tenne på ulike ting. Det er i alle fall viktig at du ikke tvinger deg selv bare fordi at du vil tilfredsstille kjæresten. Sex skal være like godt for begge. 

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

At begge ikke har like stort utbytte av det samme er ikke unormalt. Med litt nysgjerrighet og velvilje er det mulig å nærme seg hverandre. Feil blir det dersom det hele tiden er den samme som må tilpasse seg, eller at den ene opplever det som frastøtende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...