AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Nå tenker jeg ikke på de små, generelle horoskoper, men litt mer sammensatte. - Jeg har hatt samme jobb i 10 år, og aldri luktet på noe annet. Så fikk jeg et horoskop i julen som sa at jeg ville få et overraskende jobbtilbud i mars. Plutselig dukket det opp et overraskende godt tilbud, i mars. I en bedrift jeg aldri hadde tenkt på. Jeg har også opplevd en del andre morsomme sammentreff. Men synes dette var det mest spesielle. Anonymkode: c06c7...50a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Nå sa horoskopet at jeg burde tippe lotto. Hadde vært riktig gøy om det hadde stemt Anonymkode: c06c7...50a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Har opplevd noen ganger at tema og dato har stemt, men med motsatt fortegn. Dvs. horoskopet har sagt at noe veldig positivt ville skje angående et spesielt område i livet mitt den og den datoen, men det som skjedde var negativt. Pussig det der med horoskoper, klarer liksom ikke å slutte å lese dem heller;) Anonymkode: 9d552...d97
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 Ja, en gang. Stod noe om at en eldre person i familien vill overraske med noe økonomisk gunstig eller noe i den duren. To dager etter ringet stefaren min og sier jeg kan få de 25000 kr jeg lånte av han:) Anonymkode: 65637...9b4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #5 Skrevet 2. juni 2019 Synes det var så merkelig. Ny og spennende jobb i mars, og så falt den i hodet på meg. Helt uventet og plutselig. 1. Mars Anonymkode: c06c7...50a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå