AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Hei, jeg er en eldre dame som har et seksuelt forhold til en ganske mye yngre mann. Han er uerfaren selv om han har vært med flere før meg, og han er av typen som sier han er åpen for å prøve nye ting men samtidig blir usikker dersom han utfordres for mye på noe han ikke har prøvd. Han har nok ikke vært med noen som ønsker røffere sex og som er så åpen som jeg er. Mer plain sex i misjonær og ikke så mye mer enn det. Han gjør mye av det samme hver gang og jeg har prøvd å lære han litt hva jeg selv trenger for å komme, men jeg merker han blir usikker og mister ereksjon, feks om jeg drar opp en vibrator. Han sier han ikke er truet av leketøy men jeg tror ikke helt på han. Han er veldig bestemt på å få meg til å komme men jeg ser han blir usikker når han ikke får gjort det han tror fungerer og det han er vant til. Hvordan kan jeg gå frem for å prøve å få han til å tenne mer på det å være åpen, og for å få han tryggere seksuelt? Anonymkode: 008fb...352
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Jeg tror rett og slett han trenger mengdetrening! Når han blir vant til deg slapper han mer av. Så må du gi det han trenger først, du er den erfarne. Dvs gi han mye myk sex. Anonymkode: 4a7c5...243
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror rett og slett han trenger mengdetrening! Når han blir vant til deg slapper han mer av. Så må du gi det han trenger først, du er den erfarne. Dvs gi han mye myk sex. Anonymkode: 4a7c5...243 Ja, er det jeg også har tenkt. At jeg kjører hans løp nå og gjør han trygg på meg. Han prøver da så for all del, men vil ikke skremme han 🙂 Anonymkode: 008fb...352
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 Du trenger mer volum. Kjøp en stor Fatboy Cocksleeve til han. Fin rett størrelse. De finnes i ulike størrelser, tykkelser og lengder, og farger. Size is king. Kjøp og en heftig vibrator, så vil du komme mens han fyller deg til randen. Det vil både han og du like. Anonymkode: 7616a...892
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå