AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Jeg ser i Rampelys tråden at man diskuterer livet til mennesker som skriver dagbok på internett. Hvorfor bruker man tid på dette? En blogg der kvinner legger ut bilder av hva de har på seg, hva de spiser og hva de gjør. Hva skal dere med den informasjonen? Et totalt innholdsløst liv. Overfladiske falske mennesker. Trist å se hvor ille det går med mennesker, lever livet på internett. Anonymkode: a3401...5de 2
gretchenlowell Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Det er hjernedødt og behagelig tidsfordriv når hodet er kaos. Dessverre har de fleste bloggene blitt dårlige, eller så er det jeg som stiller høyere krav nå enn tidligere. For det er ikke i nærheten av like avslappende lenger. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Jeg begriper heller ikke tankegangen til den gjengen som sitter på Rampelys-kategorien! Det virker som de leser alt mulig søppel, bare for å ha noe å klage og sutre over. Jeg lurer på hvor mange klikk disse latterlige bloggerne får inn (+ alle skriveriene som handler om dem, hos forskjellige nettaviser) bare for å ha noe å kverulere over her på Kvinneguiden.... Anonymkode: cf84c...64b 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #5 Skrevet 4. juni 2019 Det er ett paradoks at enkelte av disse bloggerene kan le hele veien til banken, mens de som følger de og sitter her inne og kritiserer de er de samme som gir penger i banken til bloggerene. For mye fritid, og for mye nysgjerrighet tenker jeg enkelte av disse følgerne har. De holder nok liv i bloggene, da behovet for å vite alt om enkelte ikke er til å styre, tydeligvis. Anonymkode: b65b4...35f
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. juni 2019 #6 Skrevet 4. juni 2019 Kommer jo helt ann på hva slags blogger det er snakk om Det finnes blogger om alle mulige kategorier som historie/arkeologi, naturvitenskap som jeg vil si er interesange å lese. Men slike rampelys blogger er bare bortkastet.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #7 Skrevet 4. juni 2019 Men folk som faktisk leser slike latterlige blogger, og som henger veldig ofte på det Rampelys-forumet, er påfallende fraværende i denne tråden... Anonymkode: cf84c...64b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå