AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Er det noen som er eller har vært det og kan fortelle litt om arbeidsdagene? ☺ Anonymkode: 3b352...9e9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Hvilken fagretning? 3 el 4 års kontrakt? Har veileder bygd opp en gruppe med post doc/phd/master-studenter, eller er du veileders eneste stipendiat? Anonymkode: e2245...747
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 De er det du gjør det til selv. Det ligger stor frihet til stillingen. Det eneste du egentlig må gjøre, er å levere i andre enden. Noen har forsøk eller datainnsamlinger som tar mye tid og som bestemmer hvordan dagene er lagt opp i kanskje lang tid, f.eks. hvis man må på feltarbeid til en viss tid av året, samle inn data om natten etc. Andre (som jeg) hadde ikke det. Jeg hadde små barn i barnehage, og hadde dermed en helt vanlig jobb 08.30-15.30. Jobbet sjelden/aldri mer enn det, bortsett fra like før disputas (prøveforelesning) og rett før eksamen i fagene jeg måtte ta (dvs de tyngre fagene som statistikk og epidemiologi, ikke småtteriet som var mest «fyll»). Men - mange jobber mye, mye mer enn det jeg gjorde. Jeg kom likevel helt fint i mål på tiden. Anonymkode: d13e3...6a8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er det du gjør det til selv. Det ligger stor frihet til stillingen. Det eneste du egentlig må gjøre, er å levere i andre enden. Noen har forsøk eller datainnsamlinger som tar mye tid og som bestemmer hvordan dagene er lagt opp i kanskje lang tid, f.eks. hvis man må på feltarbeid til en viss tid av året, samle inn data om natten etc. Andre (som jeg) hadde ikke det. Jeg hadde små barn i barnehage, og hadde dermed en helt vanlig jobb 08.30-15.30. Jobbet sjelden/aldri mer enn det, bortsett fra like før disputas (prøveforelesning) og rett før eksamen i fagene jeg måtte ta (dvs de tyngre fagene som statistikk og epidemiologi, ikke småtteriet som var mest «fyll»). Men - mange jobber mye, mye mer enn det jeg gjorde. Jeg kom likevel helt fint i mål på tiden. Anonymkode: d13e3...6a8 Hva jobber man som / med nær man er ferdig? Anonymkode: 3b352...9e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå