Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #21 Del Skrevet 29. april 2005 HAHA Nei, det gjør du ikke ;-) Nei, for jeg HATER jo å trene, og synes det er skikkelig vanskelig å komme seg ut døra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronos Skrevet 29. april 2005 #22 Del Skrevet 29. april 2005 5 dager i uken, så jeg sier "ja". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 29. april 2005 #23 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg er treningsnarkoman, trener 3-5 ganger i uka, hater de ukene det bare blir 3, men har man skole og jobb så må det gå først. Har nettopp hatt flere måneders pause pga. sykdom, og ble omtrent gal fordi jeg ikke kunne trene. Eneste grunnen til at jeg ikke trente var at jeg innså at trening kunne sørge for at jeg måtte vente enda lenger før jeg kunne trene skikkelig igjen, og det vet jeg ikke om jeg hadde taklet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 2. mai 2005 #24 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har vært superslapp i et par år nå, har svømt litt i perioder bare, men nå har jeg begynt å bli flink igjen. Siden februar har jeg trent 3 ganger i uka, og jeg har blitt mye sterkere både her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 2. mai 2005 #25 Del Skrevet 2. mai 2005 Etter et par år i slappfiskens onde grep (mens jeg var gravid og 1 år etterpå) så er jeg tilbake i full gang. Og har fått totalt dille igjen...det er herlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 2. mai 2005 #26 Del Skrevet 2. mai 2005 Ja jeg trener. Noen ganger 2 dager pr uke, mens andre dager 5-6 dager pr uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumiah Skrevet 2. mai 2005 #27 Del Skrevet 2. mai 2005 Ja jeg trener, har alltid gjort det. Noen uker, hver dag, og andre uker to-tre ganger i uken. Trener på treningsstudio, svømmer, sykler og kickbokser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 2. mai 2005 #28 Del Skrevet 2. mai 2005 Ja jevnt og trutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 2. mai 2005 #29 Del Skrevet 2. mai 2005 Trener step/aerobic 4-5 ganger i uken. Stemte altså JA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. mai 2005 #30 Del Skrevet 2. mai 2005 Har årskort på treneingssenteret,og prøver å komme meg avgårde. Har vært slapt de siste mnd :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thei Skrevet 4. mai 2005 #31 Del Skrevet 4. mai 2005 har trent i noen måneder nå fast, er knall herlig!! går på helsestudio og sykler ca 2-3 ganager i uka, skulle ønske at det ble mer men d er travelt med små barn og en mann som også trener.-.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 4. mai 2005 #32 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg trener nesten hver dag. Enten sykler jeg meg en tur, går en tur på fjellet(en liten time bare...) eller trener styrke. En må holde seg i form vøttø folks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 5. mai 2005 #33 Del Skrevet 5. mai 2005 Jepp, trener tre ganger i uken, men skulle ønske jeg kunne trene mer. Har fått belastningsskader etter overtrening, så må ta det litt med ro før jeg beveger meg på et høyere nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 5. mai 2005 #34 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg jogger som regel to ganger i året' date=' en før bikiniseongen og en etter en sløv sommer Det blir liksom bare med det...hehe. Men nå skal det bli andre boller![/quote'] Då er vi to. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå