Gå til innhold

Trener du?

Gjest anonym

Trener du?  

1. 1. Trener du?

• Ja
      41
    • Nei
      19

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

HAHA :ler:

Nei, det gjør du ikke ;-)

Nei, for jeg HATER jo å trene, og synes det er skikkelig vanskelig å komme seg ut døra :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest the imp

Jeg er treningsnarkoman, trener 3-5 ganger i uka, hater de ukene det bare blir 3, men har man skole og jobb så må det gå først. Har nettopp hatt flere måneders pause pga. sykdom, og ble omtrent gal fordi jeg ikke kunne trene. Eneste grunnen til at jeg ikke trente var at jeg innså at trening kunne sørge for at jeg måtte vente enda lenger før jeg kunne trene skikkelig igjen, og det vet jeg ikke om jeg hadde taklet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg har vært superslapp i et par år nå, har svømt litt i perioder bare, men nå har jeg begynt å bli flink igjen. Siden februar har jeg trent 3 ganger i uka, og jeg har blitt mye sterkere både her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et par år i slappfiskens onde grep (mens jeg var gravid og 1 år etterpå) så er jeg tilbake i full gang. Og har fått totalt dille igjen...det er herlig!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg trener, har alltid gjort det. Noen uker, hver dag, og andre uker to-tre ganger i uken. Trener på treningsstudio, svømmer, sykler og kickbokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Har årskort på treneingssenteret,og prøver å komme meg avgårde. Har vært slapt de siste mnd :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har trent i noen måneder nå fast, er knall herlig!! går på helsestudio og sykler ca 2-3 ganager i uka, skulle ønske at det ble mer men d er travelt med små barn og en mann som også trener.-..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener nesten hver dag. Enten sykler jeg meg en tur, går en tur på fjellet(en liten time bare...) eller trener styrke.

En må holde seg i form vøttø folks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, trener tre ganger i uken, men skulle ønske jeg kunne trene mer. Har fått belastningsskader etter overtrening, så må ta det litt med ro før jeg beveger meg på et høyere nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jogger som regel to ganger i året' date=' en før bikiniseongen og en etter en sløv sommer ;) Det blir liksom bare med det...hehe. Men nå skal det bli andre boller![/quote']

Då er vi to. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...