AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Han reiser mye ifb med jobb, ingenting fast og kan være hjemme i ukesvis eller reise fra ene til det andre. Jeg må hele tiden ta stilling til at jeg er alene. Han har jobbet med dette nå i 2år, føler meg veldig ensom i forholdet. Savner kjæresten min, føler vi har glidd fra hverandre på et vis. Har god intimitet når han er hjemme, men vi prater lite sammen. Prøvd å si det til han, da henter han seg inn den dagen også glir det ut igjen. Noe av det jeg forelsket meg i ved han var at vi kunne snakke om alt i timesvis! Timene fløy forbi! Hva kan jeg gjøre med dette?? Føler ikke det hjelper å si noe! 😭 Anonymkode: 1ca75...b9c
Gjest WhisperingWind Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Er dette midlertidig? Hvor lenge har dere vært sammen? Om det er sånn jobben hans er og han ikke vil bytte jobb, har du tenkt på fremtiden og evt hvordan det vil bli med barn i bildet?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 9 minutter siden, WhisperingWind skrev: Er dette midlertidig? Hvor lenge har dere vært sammen? Om det er sånn jobben hans er og han ikke vil bytte jobb, har du tenkt på fremtiden og evt hvordan det vil bli med barn i bildet? Nei, ikke med mindre han får en form for avtale. Vert sammen i 7.5år, har 2barn. Anonymkode: 1ca75...b9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå