Ariana807 Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 I dag er 4 gang jeg bestiller fra dominos, og de har nå 50/50 klart å gjøre feil. 50% feil er for mye spør du meg! Forrige gang ble breadstics til cinna stiks uten melis. Denne gangen ble choco sticks uten noen sjokolade på toppen, var heldigsvis litt inni! Tror kanskje og at min Cheesy Bacon pizza kom uten ost og bacon 😳😂 med skinke, champignon og pepperoni som ekstra. Så ja, har dårlig erfaring med dominos altså, men de det choco sticksene er så innmari sinnsykt helt fantastisk gode! Sjokolade heaven! Men såklart ble den ikke laget som den skulle denne gangen 😭 ingen sjokolade heaven på meg i kveld! 😭😭😭
282_NaughtySpark Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Jeg er fremdeles dødsforbanna for at de sluttet med cheese stuffed crust, så selv om jeg savner de sinnsykt gode cinnastixene med melis, og chocostixene som du nevner, og hvitløksbrødet, så er jeg så sint at jeg plent nekter å bestille noe som helst derfra før de innfører cheese stuffed crust igjen. Så det så, Domino's! 😠 1
Gjest Raptuza Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Har tinga pizza derifra 1 gong, og det blir første og siste. Dårleg service og ikkje god pizza. Gjer meg ingenting om Domino's forsvinn....
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 Synes dominos er helt grusomt. Pizzaen smaker jo ikke pizza!! Det er bare en pappbunn gjennomtrukket av fett. Smakløst og uappetittlig. Nei, grøss og gru. Anonymkode: fd563...4fa
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #5 Skrevet 2. juni 2019 Nå vet jeg ikke hvor i landet dere har prøvd dominos, men her er den ikke så ille. Mye smak og billig. Kan ikke klage på det. Anonymkode: 03c1a...4be
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #6 Skrevet 3. juni 2019 Som amerikaner er ikke pizza på Dominos Norge lik den i USA. Det er ekkelt, oljete og totalt motbydelig! Hvordan de klarer å lage feil gang på gang på gang er merkelig. Anonymkode: 5fe91...1dc
Wenda Skrevet 3. juni 2019 #7 Skrevet 3. juni 2019 Har kun vært fornøyd med pizzaen her hvor jeg bor. Hyggelige folk som jobber der, god pizza, aldri fått feil
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #8 Skrevet 3. juni 2019 Jeg kan virkelig ikke fordra Dominos i Norge. Det minner mer om papp dynket i fett enn en pizza. Det er så synd, for Dominos i England har fantastisk god pizza. Jeg så de skulle ta grep nå og forbedre både deig og topping. Det viser jo bare hvor viktig det er med ordentlige ingredienser, og ekte ost i steden for den oste-erstatningen de har valgt å bruke. Vet ikke om det er likt for alle Dominos i Norge men min lokale sverger hvertfall til det billigste av det billigste når det gjelder ingredienser. Anonymkode: 8816c...d0b 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #9 Skrevet 3. juni 2019 Dominos her jeg bor er veldig bra. Rimelig pizza, grei service, rask tilberedning og veldig god smak. Jeg foretrekker egentlig peppes, men den er jo dobbelt så dyr. Anonymkode: 419ef...a35
Truno Skrevet 3. juni 2019 #10 Skrevet 3. juni 2019 Savner Dolly Dimples😭 Dominos smaker skikkelig dårlig. Bunnen smakte kornete papp og fyllet var dårlig. Spiser heller grandiosa
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #11 Skrevet 3. juni 2019 Liker dem. Og liker at de er i nærheten. God pris. Anonymkode: 37c81...c62
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #12 Skrevet 3. juni 2019 Dårlig opplevelse for vår del. Hadde bestilt to pizzaer, fikk bare den ene. I tillegg nektet de for at vi hadde bestilt (og betalt for) to pizzaer. Hadde jo fått kvittering på e-post, men der stod det bare en totalsum og ikke hva vi faktisk hadde bestilt... Burde selvsagt ha kranglet på det, men vi orket ikke den dagen. Bestemte oss bare for å aldri bestille derfra igjen Anonymkode: ebc15...7f7
Snøleopard Skrevet 3. juni 2019 #13 Skrevet 3. juni 2019 Dårlig service, etter min opplevelse har pizzaen smakt dårlig hver gang, og det er egentlig bare bunnen og osten som er på. Sa jeg ville ha med mais og kylling, var sikkert bare 5 biter av dem på. Ikke dressingen følger med engang!
Lady Lovelylocks Skrevet 3. juni 2019 #14 Skrevet 3. juni 2019 Jeg liker dominos veldig godt. Har bestilt flere ganger og aldri fått feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå