AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 I februar var jeg, foreldrene mine og lillesøster i Spania. På en restaurant, så tok lillesøsteren min plutselig et bilde av meg. Jeg var ikke forberedt og hadde mat i munnen. Jeg ble seende drit stygg ut! Så ut som et lama. Hun hadde latterkrampe konstant de siste dagene. Hver gang hun dro opp bilde begynte hun å le. I ettertid å. Viste bilde til andre familiemedlemmer 🙄 Nå er heldigvis tlf ødelagt og hun har fått ny. Bildet er borte. Takk og lov Eksen min holdt på å kn Anonymkode: b1107...44d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Jadda, postet for fort 🙄 Anonymkode: b1107...44d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Skulle si på slutten at eksen min holdt på å knekke sammen av passbildet mitt. Vet det var forferdelig. Anonymkode: b1107...44d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 Erre så farlig a, bilde er vekk, skjønner det er irriterende men det går over Anonymkode: c480e...b33
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #5 Skrevet 2. juni 2019 Hva er problemet ? Ja vennene mine har egene albumer med stygge bilder av meg og de legger det ut på facebook veggen min på bursdager osv. Jeg gjør det samme tilbake. Anonymkode: b49b8...bde
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #6 Skrevet 2. juni 2019 Skjedd mange ganger med meg (og omvendt). Vi kan le av det sammen, men jeg går ikke rundt og viser bildene til andre. Så lenge de ikke poster bildet av meg på sosiale medier, går det greit for min del. Jeg hadde nemlig blitt dritsur hvis noen skulle poste et veldig stygt, uflatterende bilde av meg på tidslinja mi som alle kunne se. Men får være grenser på hvor lenge et stygt bilde skal være morsomt. Du kan jo gi beskjed til henne at den spøken ikke er morsom lenger. Anonymkode: 80dac...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #7 Skrevet 2. juni 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Erre så farlig a, bilde er vekk, skjønner det er irriterende men det går over Anonymkode: c480e...b33 Jeg har ikke sagt det er farlig. Bare litt kjipt hun konstant lo og viste andre mitt stygge bilde. Men livet går jo videre 👍 Anonymkode: b1107...44d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #8 Skrevet 2. juni 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er problemet ? Ja vennene mine har egene albumer med stygge bilder av meg og de legger det ut på facebook veggen min på bursdager osv. Jeg gjør det samme tilbake. Anonymkode: b49b8...bde Har jeg sagt det er et problem? Anonymkode: b1107...44d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #9 Skrevet 2. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er problemet ? Ja vennene mine har egene albumer med stygge bilder av meg og de legger det ut på facebook veggen min på bursdager osv. Jeg gjør det samme tilbake. Anonymkode: b49b8...bde Ha,ha, er nok ganske vanlig det. Og det er jo bare morsomt, i alle fall hvis man er så heldig å ha venner som ikke tar seg selv så høytidelig 😄 Anonymkode: c550c...dc8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #10 Skrevet 2. juni 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha,ha, er nok ganske vanlig det. Og det er jo bare morsomt, i alle fall hvis man er så heldig å ha venner som ikke tar seg selv så høytidelig 😄 Anonymkode: c550c...dc8 Haha, ja, jeg ler like mye av de stygge bildene av meg selv som de stygge bildene av venninnene mine. Jeg elsker stygge bilder 😅 Anonymkode: b49b8...bde 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #11 Skrevet 2. juni 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha,ha, er nok ganske vanlig det. Og det er jo bare morsomt, i alle fall hvis man er så heldig å ha venner som ikke tar seg selv så høytidelig 😄 Anonymkode: c550c...dc8 Du synes det er kjempe morsomt om folk legger ut drit stygge bilder av deg på sosiale medier? Liker man ikke det, så er man bare selvhøytidelig? Anonymkode: b1107...44d
addict Skrevet 2. juni 2019 #12 Skrevet 2. juni 2019 Samboeren min lager egne kollasjer av uflatterende bilder som han tar av meg. Vi ler oss halvt ihjel av dem. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #13 Skrevet 2. juni 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde nemlig blitt dritsur hvis noen skulle poste et veldig stygt, uflatterende bilde av meg på tidslinja mi som alle kunne se. Anonymkode: 80dac...9d5 Samme her. Det er bare stygt gjort. Da hadde jeg bedt vedkommende om å fjerne bildet asp! Anonymkode: b1107...44d 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #14 Skrevet 2. juni 2019 Det har skjedd mange ganger. Så lenge de ikke poster det noe sted bryr jeg meg ikke. Har mer enn nok selvironi til å le av stygge bilder av meg selv og at andre også ler av dem Anonymkode: 62608...764
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #15 Skrevet 2. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, ja, jeg ler like mye av de stygge bildene av meg selv som de stygge bildene av venninnene mine. Jeg elsker stygge bilder 😅 Anonymkode: b49b8...bde Samme her. Pleier å sende styggest mulig selfie (helst med sånn trippelhake tatt nedenifra med grimase på toppen) til noen venninner. Det har blitt nærmest en konkurranse om å sende de verste bildene. På bursdagen min er de så snille at de legger ut helt krise bilder på facebook av meg, og jeg ler meg skakk. Er ikke så selvhøytidelig jeg da. Anonymkode: 02a07...214
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #16 Skrevet 2. juni 2019 Ja, det har skjedd. Jeg lo like mye som dem. Anonymkode: 774c9...e19
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #17 Skrevet 2. juni 2019 Hvor gammel er du ts? 13? Anonymkode: 2f705...4dc
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #18 Skrevet 2. juni 2019 Virker som du tar deg selv veldig høytidlig, TS. Det er jo bare å le av. Anonymkode: 05dc8...e6f 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #19 Skrevet 2. juni 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Pleier å sende styggest mulig selfie (helst med sånn trippelhake tatt nedenifra med grimase på toppen) til noen venninner. Det har blitt nærmest en konkurranse om å sende de verste bildene. På bursdagen min er de så snille at de legger ut helt krise bilder på facebook av meg, og jeg ler meg skakk. Er ikke så selvhøytidelig jeg da. Anonymkode: 02a07...214 Ja jeg gjør også det, og itilleg til trippel haken så snurper jeg igjen munnen så litt av tennene syntes eller smiler hardt med leppene sammen 😅 det slutter aldri å bli morsomt. Vi er 25 + og holdt på som dette siden vi var 15. Går rundt sånn hele dagen og brøler med snurpe lepper. Blitt ganske mange bilder og filmer oppigjennom årene 😂barnslig, men fantastiskt morsomt. Anonymkode: b49b8...bde
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #20 Skrevet 3. juni 2019 Læreren min tok et av meg som var gruuuusomt. Spurte om han kunne slette det fra facebook og etter det har han ikke likt meg.... Anonymkode: c8c47...abe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå