AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Hei! Jeg føler meg så gravid! Har gått opp 3 kg og fått bulende mage, litt stinn og en del murringer. Hadde en blødning for 3 uker siden, litt mindre enn vanlig og uten klumper. Er kvalm og generelt humørsyk. Alt dette hadde jeg i forrige svangerskap, bortsett fra blødningen, men pga blødningen nå(mensen) virker det ekstremt usannsynlig. Skal ta en test i morgen for å sjekke om det er fett eller baby. Tanker?? Anonymkode: 66480...baa
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg føler meg så gravid! Har gått opp 3 kg og fått bulende mage, litt stinn og en del murringer. Hadde en blødning for 3 uker siden, litt mindre enn vanlig og uten klumper. Er kvalm og generelt humørsyk. Alt dette hadde jeg i forrige svangerskap, bortsett fra blødningen, men pga blødningen nå(mensen) virker det ekstremt usannsynlig. Skal ta en test i morgen for å sjekke om det er fett eller baby. Tanker?? Anonymkode: 66480...baa Venter i spenning Anonymkode: 0abcc...c81
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Venter i spenning Anonymkode: 0abcc...c81 Hehe sjæl.. Er det fett er det grønt signal om å trene som en gal 😂😂 er det ei, er det gode nyheter. Anonymkode: 66480...baa
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #4 Skrevet 4. juni 2019 Ikke for å sprekke gleden, men 3 kg er vel uansett i meste laget 1 mnd på vei? For meg høres det ut som at du har spist noe som har gjort deg oppblåst og/eller konstempert. Det kan også påvirke humøret. Men jeg krysser fingrene for at du får det resultatet du ønsker! Anonymkode: 3a929...8be
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #5 Skrevet 5. juni 2019 Jeg var visst bare feit 😂 får håpe lykken kommer snart. Anonymkode: 66480...baa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå