Gå til innhold

Hastesøm brudekjole

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gifter meg om en uke, men oppdaget i dag til min forskrekkelse at brudekjolen er for liten😱 Får ikke lukket bak så den må legges ut i sidene. Noen som kan anbefale en skredder i Oslo/Asker/Bærum som kan hjelpe et nødstilfelle i rekordfart?

Anonymkode: 6d831...34d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kutt ut salt i kostholdet den neste uken. Det kan godt være du bare har vann i kroppen, og jo mer salt man spiser, jo mer vann kan kroppen oppta. Eller vet du med sikkerhet at du har spist for mye en periode og derfor lagt på deg av den grunn, ikke væske?

Anonymkode: ca8a1...20b

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kutt ut salt i kostholdet den neste uken. Det kan godt være du bare har vann i kroppen, og jo mer salt man spiser, jo mer vann kan kroppen oppta. Eller vet du med sikkerhet at du har spist for mye en periode og derfor lagt på deg av den grunn, ikke væske?

Anonymkode: ca8a1...20b

Takk for svar🙏🏻 Jeg kan nok gå ned litt med en lynkur eller ved å få ut noe vann i kroppen, men vet jeg var spist mer enn jeg pleier siste ukene og ikke fått trent av ulike årsaker. Vekta har da gått opp og må nok ha justering av kjolen uansett🙈

Anonymkode: 6d831...34d

AnonymBruker
Skrevet

har du glidelås bak i kjolen? Det enkleste kan være å bytte til snor, og justere med det. Ikke sikkert kjolen kan legges ut på sidene nok. 

Anonymkode: 69614...6ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...