AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Hvordan tror dere det vil gå.? Har en 11 år gammel hannkatt som er kastrert.Han er litt små sær å skremmer bort alle andre katter som kommer i nærheten av hagen.Han har vært alene med oss i 11 år. Jeg ønsker meg en hund men er redd for hvordan katten min tar det. Hvordan tror dere det vil gå med en gammel katt å en valp? Anonymkode: 11d93...f3e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Jeg tror det vil gå helt fint så lenge du skjermer katten i begynnelsen, la den sove, spise osv i fred og ikke la valpen løpe etter eller prøve å leke med katten. Min katt var 9 år når jeg fikk valp. I begynnelsen var hun borte hele dagen å dukket bare opp kl 23:00 om kvelden etter valpen hadde sovnet. Etter at jeg hadde lært valpen litt lydighet så fikk jeg lurt katten til å være inne, også fikk hun kylling/fisk eller noe annet kjempegodt mens jeg trente kontakt med hunden å den ignorerte katten. Etter det så var valpen plutselig ikke så skummel likevel. Uansett. Tenk igjennom alt grundig før du skaffer deg en hund. Har du tid, har du råd, hva gjør du hvis du skal på ferie og ikke minst velg riktig rase/individ som passer til din livsstil. Anonymkode: dedb0...271 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Vil ikke katten mærke at det er en valp å ikke voksen da? Jeg tror det går fint når hunden blir vant med katten fra den er liten av. Bare vær litt forsiktig og introduser katten gradvis så går det nok sikkert fint☺️ Anonymkode: f79ab...003
Tvist Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 Jeg ville vært skeptisk til det. Ikke umulig,men dumå ha prøvetid på hunden, så du kan levere den tilbake ved behov. Ville også heller tatt en voksen, kattevandt hund enn en valp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå