Gå til innhold

Syns vanlige menn at K. Kardashian er sexy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig synspunkt hos mannen i gata at KK er et forbilde på den perfekte kvinnekroppen? 

Anonymkode: 38ff2...fe0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tviler jeg på.

Anonymkode: d4ca8...d4a

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Med den digre ræva som ser ut som den er klebet på i ettertid, så får vi virkelig ikke håpe det! Hun så jo normal ut før i tiden. Fatter ikke at noen vil gjøre noe sånt mot sin egen rumpe og kropp!

Anonymkode: 72b9f...8a9

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes ikke det

• Liker 4
Skrevet

For min egen del nei. Hun er en pen kvinne osv, men ikke det store kvinneidealet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke. Hun har et rimelig pent ansikt og langt mørkt, men kroppen hennes er direkte grotesk. Hun er på ingen måte attraktiv. Hun minner meg om en tegneseriefigur. En slags karikatur tegnet av en person som aldri har sett en kvinne, kun fått en beskrevet for ham.

Anonymkode: 17422...1c2

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Absolutt ikke. Hun har et rimelig pent ansikt og langt mørkt, men kroppen hennes er direkte grotesk. Hun er på ingen måte attraktiv. Hun minner meg om en tegneseriefigur. En slags karikatur tegnet av en person som aldri har sett en kvinne, kun fått en beskrevet for ham.

Langt mørk hår, skulle det stå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og så noen bilder av henne, og også rompa hennes. Hun ser jo ut some en skrekkøgle. Unnskyld, skrekkøgler er penere.

Anonymkode: 2087c...204

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Naturlig pent ansikt etc. men rævva er jo latterlig. Ser nok enda verre ut uten klær 

Anonymkode: f33d5...c8e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun ser da helt okei ut hun som mange av oss andre. Kurvene er ulike og jeg synes slett ikke hun ser værst ut til å ha psoriasis. Den driten der er noe skikkelig herk.

(hilsen ei som har det selv etter at det PLUTSELIG kom i løpet av noen dager i midten av tredve årene)

Anonymkode: 437c6...70b

Gjest 007_008_007
Skrevet

Det triste er jo at en del kvinner nettopp ser på henne som et ideal. Hjernedød underholdning og en sikker måte å kontrollere massene på ved å gjøre dem dumme. Nei, takke seg til en oppegående kvinne som leser bøker og er samfunnsorientert.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Naturlig pent ansikt etc. men rævva er jo latterlig. Ser nok enda verre ut uten klær 

Ansiktet er langt fra naturlig da😂😅

Anonymkode: 27ba2...0be

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Er dette tilfelle eller er det photoshoppet (ikke helt sikker på om det er KK, men det kom opp da jeg bildesøkte på henne)? Image result for kim kardashian but

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette tilfelle eller er det photoshoppet (ikke helt sikker på om det er KK, men det kom opp da jeg bildesøkte på henne)? Image result for kim kardashian but

Dårlig photoshop.

Anonymkode: 193c0...e9b

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om dette selvfølgelig er photoshop, så finnes det ekte bilder av baken hennes på google. Baken er gedigen, det samme er hoftene. Det ser veldig unaturlig ut.

Anonymkode: f9eb1...d2d

Skrevet

De fleste synes nok at overdrevet og rart ikke er spesielt sexy. 

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jo hun LANGT ifra naturlig. Se på bilder av henne fra når hun var ung så ser du. Alt er jo operert. 

Anonymkode: 82756...7d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

kim-kardashian-young-1425653238-view-0.j
a557b235073cec1d0f82a7c64496cd1c.jpg
kim-kardashian-young-13.jpg
3d4a97bd68f34c0f3b1fa83e1cc34780.jpg

Anonymkode: 82756...7d7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...