Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2002 #1 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg er helt fustrert, kjæresten min jobber hele tiden og har nesten ikke tid til å være med meg lenger. Vi er med hverandre ca. bare to timer hver dag hvis jeg er heldig, han jobber i helgene også, og når han først har fått en dag fri er han alt for trøtt til å gjøre noe Jeg har prøvd å forstå han, og at han må jobbe, men jeg synes han burde forstå meg også at jeg vil ha mer tid sammen med han. Jeg har sagt dette til han men da sier han at det bare er sånn det er. Jeg føler vi mister mer og mer kontakten, men jeg vil ikke miste han, elsker han og det er han jeg vil være resten av livet mitt med, men jeg jeg blir så trist når jeg ser han så lite.savner han. Hva skal jeg gjøre? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking Skrevet 29. august 2002 #2 Del Skrevet 29. august 2002 Hvorfor jobber han mye da? Er det for å tjene penger? Er det påkrevd? Er det for å "arbeide seg inn"? Har selv vært i samme situasjon, han ville satse i en bransje der det ikke var noen annen måte å komme seg inn i, enn erfaring. Det resulterte i at han jobber alltid, ofte uten betaling. Jeg satt hjemme og ventet, til støtt og stadig. Tilslutt ble jeg lei av å vente på han, og fant heller på andre ting og godtok at dette var kun midlertidig. Når han hadde "jobba seg inn" hadde han igjen tid til meg, og alt var såre vel. Vi er idag gifte og har to barn sammen, deler av denne perioden var da vi hadde et lite barn, og det var ikke bare lett. Nå er han derimot fullt inneforstått med at nå er det min tur å satse på karriere. Syns at det er litt viktig å se på grunnen til at han jobber mye, og hvor lenge det vil være slik. Snakk med ham om det, og ikke sitt å vent, lev ditt eget liv, dere trenger ikke miste hverandre likevel. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2002 #3 Del Skrevet 29. august 2002 Ja det er vel på en måte for å jobbe seg inn, han har nettopp begynt i en ny jobb. Han sier hele tiden at han skal jobbe mye bare ut denne mnd, men han jobber jo like mye hver mnd. Han holder ikke det han lover Vi får håpe han snart trapper ned på jobbingen, imens får jeg heller gjøre på andre ting, trene, være med venninner ting jeg ikke får tid når jeg er med han, kan vel ikke sitte hjemme å vente på han, det blir for dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå