alinor Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 ....hva er deres holdning til dette? Det irriterer vettet av meg, at jeg blir meldt inn i grupper og utsatt for dette "presset" av folk jeg har på vennelista. Vanskelig er det og, for noen av de er jo hyggelige mennesker sånn til vanlig. Hva gjør dere med slike facebookvenner? 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Ignorerer alt de legger meg i, melder meg ut osv. Evt. slutter å følge dem hvis de maser generelt på fb. Hvis noen tar helt av og legger deg til i ting veldig ofte, send en høflig melding og si at du dessverre ikke er interessert, så de må slutte å legge deg til. Slutter de ikke da kan man jo blokkere dem. Hvis de er sure for det når dere treffes er der bare å legge ansvaret der det hører hjemme, på dem. Det var synd jeg ble nødt til å blokkere deg etter at du ignorerte det jeg sa om å ikke legge meg til. Anonymkode: c4595...9fa 1
Million Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Når folk "tvangsinnmelder" meg i diverse grupper på FB som de har interesse for selv, så bare melder jeg meg ut med en gang, og så haker jeg av for "Forhindre at noen melder deg inn i gruppen igjen senere". Null problem. Folk som pusher produkter på vanlige veggen på FB, er jeg heldigvis relativt forskånet for. Det er et par stykker som av og til fronter noe, f.eks. en som jobber på et parfymeri og da i blant skriver at "denne mascaraen eller dette produktet er kjempebra og på tilbud neste uke!" Det har ikke vært så mye at det blir plagsomt, akkurat det da. Men det er uinteressant for meg, fordi jeg bor milevis unna. 3
alinor Skrevet 2. juni 2019 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2019 Jeg tenker først og fremst på de som er en del av MLM galskapen- som Herbalife, Forever Living etc. En utrolig kynisk måte å tjene penger på synes jeg, rart de ikke ser det selv.. Jeg er i alle fall LEI av alt maset. 7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #5 Skrevet 2. juni 2019 Ignorerer dem. Nå har jeg en som driver å fronter det jævla bompengepartiet, men ikke søren om han klarer å svare på kritiske spørsmål om politikken deres. Anonymkode: 8a09d...c6a 1
Jadzia Skrevet 2. juni 2019 #6 Skrevet 2. juni 2019 Jeg melder meg ut av grupper, hopper over innlegg og fjerner eventuelt folk fra veggen hvis maser for mye. Orker rett og slett ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #7 Skrevet 2. juni 2019 Har ikke slike Facebookvenner. Føler det er forbeholdt de 40+ eller de som generelt har dårlige livskår. Jeg har ikke så mange av disse på vennelisten. Hvis jeg hadde hatt en slik Facebookvenn hadde jeg slettet vedkommende. Jeg er veldig selektiv til hvem jeg har på Facebook. Når det gjelder nyhetsfeeden følger jeg egentlig ingen av vennene mine. Det er veldig få som publiserer noe vettugt på Facebook i disse dager, og det meste skjer i interne grupper og på Messenger. Anonymkode: 7eb01...099
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #8 Skrevet 2. juni 2019 Jeg lurer på å lage en tydelig, men vennlig status der jeg ber gjør det klart hva jeg synes om slik markedsføring😇 Anonymkode: 98a56...141 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #9 Skrevet 2. juni 2019 6 timer siden, alinor skrev: ....hva er deres holdning til dette? Det irriterer vettet av meg, at jeg blir meldt inn i grupper og utsatt for dette "presset" av folk jeg har på vennelista. Vanskelig er det og, for noen av de er jo hyggelige mennesker sånn til vanlig. Hva gjør dere med slike facebookvenner? Enda en grunn til å ALDRI henge på Facebook, i det hele tatt... Facebook er hovedsaklig en plass for å selge Tupperware eller annen dritt. Folk som forsøker å delta i flest mulig konkurranser, i håp om å vinne mest mulig ting og tang som de egentlig ikke har noe behov for. Og selvfølgelig alle de idiotene som forsøker å innbille alle andre om hvor "fantastisk" og "flott" deres egen tilværelse er hele tiden... Anonymkode: fd9a1...8a7
Million Skrevet 2. juni 2019 #10 Skrevet 2. juni 2019 1 time siden, alinor skrev: Jeg tenker først og fremst på de som er en del av MLM galskapen- som Herbalife, Forever Living etc. En utrolig kynisk måte å tjene penger på synes jeg, rart de ikke ser det selv.. Jeg er i alle fall LEI av alt maset. Hadde noen jeg har på vennelisten på FB begynt å bombe veggen min (alles vegg) med de søppelgreiene der, hadde jeg lagt igjen en pen beskjed på siden deres: "Legg ut sånt en gang til for det møkkaproduktet, så må jeg dessverre slette deg som venn. Eller er det like greit at jeg sletter deg med det samme, for du har sikkert tenkt å fortsette i håp om å kapre kjøpere?"
OPIgirl Skrevet 3. juni 2019 #11 Skrevet 3. juni 2019 Har slettet meg fra Facebook for lenge siden. Makan til hjernedød plattform skal man lete lenge etter. 1
Emmelise Skrevet 3. juni 2019 #12 Skrevet 3. juni 2019 Jeg har hatt en eller to på vennelista mi som har lagt meg til "salgsgruppen" de kjører. Jeg melder meg stille ut igjen. De spør ikke, jeg sier ingenting. Men jeg virkelig hater det! Aller mest syntes jeg det er så ... unødvendig å gjøre det så vanvittig kleint å legge meg til i en sånn gruppe som jeg så umiddelbart melder meg ut av igjen, og jeg VET de har sett og lagt merke til det. Hadde disse folka i det minste solgt Tupperware eller noe. Praktiske ting liksom, istedetfor drit og møkk i pulver og pilleform fra HerbaShit og Never Living Once! /irritert 2
Trøndere1 Skrevet 8. juni 2019 #13 Skrevet 8. juni 2019 På 2.6.2019 den 18.54, alinor skrev: Jeg tenker først og fremst på de som er en del av MLM galskapen- som Herbalife, Forever Living etc. En utrolig kynisk måte å tjene penger på synes jeg, rart de ikke ser det selv.. Jeg er i alle fall LEI av alt maset. MLM er noe kynisk drittopplegg. Jeg varsler knallhardt og brutalt at kommer det et ord om kremer tupperware shaker eller annet mainnskit så klikke det for mæ. Nyfrelste sjeler som tror de har funnet Gud å gull på samme tid. Helvetes utsugere som skal utnytte kjente å venner. Møkk.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #14 Skrevet 8. juni 2019 Ei tidligere bekjent prøvde å verve hele facebook-vennelista si til å kjøpe Nu skin produkter for ca 10 år siden. Jeg skjønte hva slags opplegg det var, siden dette ikke var produkter man kunne kjøpe i butikk. Dro hjem, googla Nu skin, og fant mange skremselshistorier om folk som var blitt lurt inn i no MLM-greier. Jeg sa nøyaktig hva jeg mente til hu dama. Jeg slet på den tiden med hudproblemer pga dårlig helse, og syns det var så utrolig skruppelløst å prøve å utnytte det. Anonymkode: a5430...235
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå