Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har røyket litt på fest de siste par månedene, aldri ellers. Men idag tok jeg en røyk på morgenen etter å ha vært på fest i går. Har så utrolig lyst på en røyk til nå! 

Pleier dere røyke opp 20 pakningen eller lar dere den ligge helt til neste fest?

Hender det dere tar en røyk dagen derpå også?

Anonymkode: b12fb...ae0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare idioter røyker! 

Forresten så heter det festrøyker. 

Anonymkode: 23515...bd4

• Liker 4
Skrevet

Jeg røyker fast. Begynte ikke som festrøyker, men det er vel på fest de fleste  faste røykerne begynner. Synes du det er godt synes jeg du skal unne deg en røyk:) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboer er festrøyker. Han røyker konsekvent ikke dagen derpå, da er veien velig kort til å begynne å røyke fast. 

Jeg røyker fast, og tro meg, når du begynner å få lyst på røyk, bør du styre unna. Unner ingen å sitte med den driten av en avhengighet som det er. 

Anonymkode: 0eb2a...5d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var sånn alle mine venninner begynte å røyke for mange år siden. De angrer. Jeg var den eneste som kasta pakka dagen etter uansett. Ikke festrøyka på minst 10 år.

Anonymkode: 746f2...fc8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er festrøyker.

Når jeg våkner dagen etterpå, er en røyk det siste jeg kunne tenkt meg. Smaken av nattens herjinger ligger langt ned i halsen på meg, og er til å bli kvalm av.

Røyket fast før, men sluttet.

Anonymkode: ab6de...b55

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samboer er festrøyker. Han røyker konsekvent ikke dagen derpå, da er veien velig kort til å begynne å røyke fast. 

Jeg røyker fast, og tro meg, når du begynner å få lyst på røyk, bør du styre unna. Unner ingen å sitte med den driten av en avhengighet som det er. 

Anonymkode: 0eb2a...5d5

Eeeh, du unner deg selv røyk da?

Min teori er at røyk ofte smaker godt, og at det til og med kan være en sann lykke å kjenne røyk når du har gledet deg en stund. Forresten er det like lett for deg å styre unna en røyk, som det for en annen å styre unna en røyk når man får lyst på!

Hvis du for eksempel venter 30 minutter med å ta en røyk når du har lyst på, ja kanskje den smaker enda bedre! Bare et lite gratistips fra meg.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har røyket litt på fest de siste par månedene, aldri ellers. Men idag tok jeg en røyk på morgenen etter å ha vært på fest i går. Har så utrolig lyst på en røyk til nå! 

Pleier dere røyke opp 20 pakningen eller lar dere den ligge helt til neste fest?

Hender det dere tar en røyk dagen derpå også?

Anonymkode: b12fb...ae0

Ikkesant det var teit av staten å forby 10-pakningen?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...