Gå til innhold

Hun har det bra med meg, men ikke med seg selv..?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Var ute på fylla sammen med dama her en dag, da begynte hun å røle om mye rart, at hun ikke hadde det noe bra med seg selv osv.. Snakket med henne om det dagen etterpå for å sjekke om det bare var fyllesnakk eller hva, da gjentok hun det hun sa. At hun har det kjempebra med meg, men veldig dårlig med seg selv.. jeg finner dette noe merkelig da jeg personlig mener disse 2 tingene har en stor sammenheng, hun syns hun var feit og lei av jobben osv..

Jeg greier ikke la være tenke på dette da jeg føler hun kanskje ikke er helt lykkelig med meg heller..? Hvis hun har det såå dårlig med seg selv kan hun ikke være overlykkelig med forholdet heller? blir litt forvirret.. Vi er samboere og i begynnelsen av tueåra..

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Hun er ikke misfornøyd med deg ;)

Hun er lei av jobben & føler seg fet...

Har ingenting med deg å gjøre, det må du ikke tro! ;) Hun har det ikke bra med seg selv..

Da kan du være der for henne, lytte... det trenger hun nok nå... Vær forståelsesfull... Tror ikke hun mener det er noe galt med forholdet deres, hun sa ikke det.. ;)

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Joda, det går fint an å ha det dårlig med seg selv, men bra sammen med partner.

Vær glad for at hun fortalte det til deg, og snakk med HENNE om dette her. Det vil dere tjene på i lengden, tro meg!!

Hvis hun syns hun er feit, fortell henne at du elsker henne akkurat som hun er, for det er det vi trenger å høre når vi sier slikt. Det verste du kan gjøre er å begynne å foreslå trening og slanking og sånt. Vis henne på alle mulige måter at du elsker hvert eneste lille gram av henne så grundig at hun MÅ tro på det selv også. :)

Når det gjelder jobben hennes, spør henne om det er noe hun drømmer om å gjøre... En jobb hun kunne tenke seg å ha...

"Hva kan VI gjøre sammen for at DU skal få det bedre? "

Smi mens jernet er varmt nå, og ikke la dette bli fortrengt og gå i glemmeboka. Snakk om det nå...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det stikker bitte litt i meg at denne jenta kanskje klamrer seg litt til typen for å "muntre opp" livet sitt som hun føler er dårlig pga utseende og jobb.

Jeg tror ikke man kan være så ulykkelig på noen områder, uten at det gir utslag på andre områder. Men at hun ser trøst i deg som kjæreste, tror jeg nok. Det er nok en tillitserklæring at hun røpet dette for deg. Hvis du bryr deg om henne, ta tak i det og hjelp henne å finne løsninger på det hun strir med.

Gjest Bhsiltsk
Skrevet
Det stikker bitte litt i meg at denne jenta kanskje klamrer seg litt til typen for å "muntre opp" livet sitt som hun føler er dårlig pga utseende og jobb.

Jeg tror ikke man kan være så ulykkelig på noen områder, uten at det gir utslag på andre områder.

Jo, det går an, det. Jeg får det til, hvertfall...

Dessuten går slikt svært ofte i bølger. Noen ganger er man på toppen av bølgen, andre ganger ikke..

Selv om man har dårlige aspekter ved livet sitt, går det fint an å samtidig være klar over at andre aspekter er bra.

Gjest Anonymous
Skrevet
Snakket med henne om det dagen etterpå for å sjekke om det bare var fyllesnakk eller hva

Synes jeg var et godt innlegg, Gjest.

Jeg tror dette kommer til å gå svært bra :Nikke:

Gjest SumoBryter
Skrevet

Kanskje kan det hjelpe med komplementer enkelt og greit. Ikke etter at hun forteller deg hvor dårlig hun føler seg, men før og hele tiden.

Komplementer som: Du er så sexy, fin , pen, dra på shopping med henne og komplementer ting hun kjøper at hun ser så fin ut...

Kanskje ikke dette var et svar du ville ha, men av erfaring så vet jeg at dette gjør meg i allefall lykkelig.

Skrevet

det gamle ordtaket om at man må være glad i seg selv for å kunne være glad i andre, stemmer faktisk ikke!

jeg klarer å være ufattelig glad i personer som er spesielle for meg, selv de tidene jeg ikke er særlig glad i meg selv og ikke har det bra.

tro på henne, det går faktisk an å ha det vondt med seg selv, uten at det går utover hennes følelser for deg.

vær der for henne, ikke at du trenger pushe, men bare vis at du er der for henne og at du stoler på henne og vil ha henne.

ønsker hun din hjelp, så hjelp henne, det vil bare bygge forholdet deres sterkere. :wink:

og igjen, det er fullt mulig det hun sier. hun trenger ikke ha noen problemer med sin kjærlighet for deg, selv om hun føler seg skitt selv for tiden.

Skrevet

Jeg også sliter med dårlig selvtillit noen ganger. Og da er det godt å kunne snakke med han, bli klemt og kose. :kysse: Da føler jeg meg med en gang mye bedre.

Gjest Anonymous
Skrevet
det gamle ordtaket om at man må være glad i seg selv for å kunne være glad i andre, stemmer faktisk ikke!

jeg klarer å være ufattelig glad i personer som er spesielle for meg, selv de tidene jeg ikke er særlig glad i meg selv og ikke har det bra.

tro på henne, det går faktisk an å ha det vondt med seg selv, uten at det går utover hennes følelser for deg.

vær der for henne, ikke at du trenger pushe, men bare vis at du er der for henne og at du stoler på henne og vil ha henne.

ønsker hun din hjelp, så hjelp henne, det vil bare bygge forholdet deres sterkere. :wink:

og igjen, det er fullt mulig det hun sier. hun trenger ikke ha noen problemer med sin kjærlighet for deg, selv om hun føler seg skitt selv for tiden.

Signerer denne. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...