Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har erfaring med disse skolene? 

Jeg sitter og ser på ulike utdanninger. Kort fortalt har jeg av ulike årsaker vært ute av arbeidslivet i hele mitt voksne liv (jeg runder snart 30), og nå som jeg begynner å bli klar for å gradvis komme meg ut i jobb igjen, ser jeg at det er få jobbmuligheter uten utdanning. Ikke bare har jeg en tom CV, men jeg har heller nesten ingen utdanning (jeg har 15 studiepoeng fra et dyrt studie med få jobbmuligheter). Jeg har en deltidsjobb som jeg elsker nå, men det er ingen muligheter til noen fulltidsjobb der, eller i samme bransje (jeg jobber et sted hvor vi driver innen sport/idrett, hvor jeg er leder for mange andre ansatte, driver med kundeservice, og hvor vi har jevnlige prosjekter hvor vi jobber intenst med planlegging og gjennomføring av arrangementer). Jeg liker at jeg kan komme med kreative ideer (jeg har veldig mange av dem) og løse utfordringer i samarbeid med sjefen og kolleagaene mine. Jeg liker også ansvaret, og at vi jobber intenst med ett prosjekt/en utfordring, før vi går videre til neste.

Jeg er usikker på nøyaktig hva jeg vil studere, men jeg ser på studiene i Digital Markedsføring på Noroff og Kristiania. Jeg synes disse høres veldig spennende ut. Helsesituasjonen min gjør at en bachelor dessverre er utelukket akkurat nå, og jeg tror et nettstudie er det som passer meg best, fordi det gjør at jeg kan legge opp dagene mine selv (og akkurat nå er det uaktuelt å flytte til et annet sted i landet). Men så ser jeg at både Noroff og Kristiania får sprikende tilbakemeldinger. På facebooksiden til Noroff virker det som at de får enten 1 stjerne eller 5, og det virker derfor litt risky. Samtidig så tror jeg at et nettstudie er det beste mtp livssituasjonen (og de har løpende opptak, så det er ikke for sent i år), og da er det ikke mange alternativer. NKI har også kurs i Digital Markedsføring, men det høres ikke like interessant ut som de på Kristiania eller Noroff.

Er det noen her som har gått på Noroff eller Kristiania som kan fortelle litt om hva som var bra/dårlig? Eller NKI? 
Og er det noen som har forslag til andre studieretninger som kan passe meg ut fra det jeg har skrevet over her? Eller til nettsider hvor jeg kan finne ut dette? 

Anonymkode: 68681...868

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

nyskjerrig på hva du valgte☺️

Anonymkode: ab7be...0c8

AnonymBruker
Skrevet

Skal du til Høgskolen Kristiania bør du ta med deg gucci og prada veskene dine.

Anonymkode: 524b4...bac

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal du til Høgskolen Kristiania bør du ta med deg gucci og prada veskene dine.

Anonymkode: 524b4...bac

da må jeg spare lenge🤨

Anonymkode: ab7be...0c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...