Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har eksamen i morgen og er livredd for at PCen plutselig skal slå seg av midt under, at den skal slutte å fingere, eller at noe skal skje. Er det noen som har opplevd dette før? Jeg finner ikke noe om det på skolen sine nettsider. Jeg har eksamen i Wiseflow sitt program Flowlock, og vet at det lagerer det man skriver, men vet ikke helt hvordan det fungerer om man kan få det frem igjen eller om man må begynne helt på nytt eller hva. 

Anonymkode: 94e78...5d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hvilket nivå det er snakk om, men både på VGS og Høgskolen jeg gikk hadde de låne-pcer som backup i tilfelle noens pc streiket underveis.

Anonymkode: ee9fd...163

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hvilket nivå det er snakk om, men både på VGS og Høgskolen jeg gikk hadde de låne-pcer som backup i tilfelle noens pc streiket underveis.

Beklager, det glemte jeg helt. Er universitet det er snakk om. 

AnonymBruker
Skrevet

Min pc slo seg av under wiseflow eksamen. Gikk opp til IT og de slo den på igjen. Alt var automatisk lagret. Fikk tilbud om å låne pc av dem under resten av eksamen, så var ikke noe stress. 🙂

Anonymkode: 02e29...1b7

Skrevet

Skjedde med meg under skriftlig på ungdomsskolen: fikk backup PC, men ingen av filene lå der, så måtte starte helt på nytt (man får ikke ekstra tid)

Ooog under muntlig på vgs:

da måtte jeg bare fullføre presentasjonen uten PC

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Beklager, det glemte jeg helt. Er universitet det er snakk om. 

Da regner jeg med de har både IT-support og backupmaskiner tilgjengelig. Vi brukte et annet program (Inspera) og der ble besvarelsene automatisk lagret underveis, og ved problemer kan besvarelsen hentes opp igjen og det ble lagt til ekstra tid for det man mistet. Ville ikke bekymret meg for det :)

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min pc slo seg av under wiseflow eksamen. Gikk opp til IT og de slo den på igjen. Alt var automatisk lagret. Fikk tilbud om å låne pc av dem under resten av eksamen, så var ikke noe stress. 🙂

Anonymkode: 02e29...1b7

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da regner jeg med de har både IT-support og backupmaskiner tilgjengelig. Vi brukte et annet program (Inspera) og der ble besvarelsene automatisk lagret underveis, og ved problemer kan besvarelsen hentes opp igjen og det ble lagt til ekstra tid for det man mistet. Ville ikke bekymret meg for det :)

Tusen takk for svar! Jeg aner ikke hvorfor, men dette har bekymret meg skikkelig de siste dagene og jeg fikk ikke sove i natt pga det. Helt utrolig alt man skal bekymre seg for før eksamen. 

Håper det går fint, og igjen, tusen takk for beroligende svar! :)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar! Jeg aner ikke hvorfor, men dette har bekymret meg skikkelig de siste dagene og jeg fikk ikke sove i natt pga det. Helt utrolig alt man skal bekymre seg for før eksamen. 

Håper det går fint, og igjen, tusen takk for beroligende svar! :)

Bare hyggelig, og masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...