AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Sønnen min sin yngre søster døde i går. Han er 10 år og det føles naturlig å ta han med i begravelsen, men moren hennes nekter oss å komme i begravelsen fordi min eks har sendt meg noen flørtete meldinger (som jeg ikke har svart på.), hva gjør jeg ? Vil jo selvfølgelig respektere hennes ønske, samtidig som jeg syns det er kjempe viktig for sønnen min. Sønnen min har heller aldri fått lov å være hos de pga samme greiene, og har derfor ikke ett veldig nært forhold til søstera. Anonymkode: fe7c0...964
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 Populært innlegg #2 Skrevet 2. juni 2019 Han kan vel gå i begravelsen sammen med sin far og sin fars familie. Anonymkode: dcb80...5d8 114
Cata Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Da lar dere være å gå. Hadde sønnen din hatt et nært forhold til sin søster ville jeg trolig svart annerledes, men så lenge situasjonen er som den er så legger du bare sten til byrden for barnets mor dersom dere dukker opp. 28
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han kan vel gå i begravelsen sammen med sin far og sin fars familie. Anonymkode: dcb80...5d8 Var det jeg også tenkte.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #5 Skrevet 2. juni 2019 Hva mener barnas far? I en slik situasjon ville jeg i alle tilfeller respektert foreldrene som har mistet et barn. Uansett hvor urimelige de er. Enten latt han gå med faren og farens familie. Eller sørget for at han minnet og sørget på annen måte. Dette er ikke dagen for å stå på krava. Anonymkode: 31bc0...e4e 46
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #6 Skrevet 2. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Sønnen min sin yngre søster Anonymkode: fe7c0...964 Din datter med andre ord? Anonymkode: af825...e75
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #7 Skrevet 2. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Din datter med andre ord? Anonymkode: af825...e75 Nei Anonymkode: 188e3...1fe 9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 Populært innlegg #8 Skrevet 2. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Din datter med andre ord? Anonymkode: af825...e75 Jøss, hva med å tenke utenom den berømte boksen 😳 Anonymkode: 31611...61c 84
Meadow Skrevet 2. juni 2019 #9 Skrevet 2. juni 2019 Nekter dere, eller deg? Enig med de andre her at sønnen kan bli med faren, du trenger ikke å være med. 15
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #10 Skrevet 2. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Din datter med andre ord? Anonymkode: af825...e75 Jeg forstår det som om det er sønnens halvsøster på farssiden. Siden TS skriver om «barnets mor» er det enkelt å forstå at TS ikke er moren. TS hva sier faren til dette? Anonymkode: 01ff6...9a9 19
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #11 Skrevet 2. juni 2019 Her må far og stemor bli enig. Hold deg unna, ikke din sak hvem som er ønsket og ikke ønsket i begravelsen. Anonymkode: 188e3...1fe 7
chouette Skrevet 2. juni 2019 #12 Skrevet 2. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Din datter med andre ord? Anonymkode: af825...e75 Hennes sønns fars barn med ny dame. Vil virkelig ikke far ha sønnen sin der? 6
Gjest Lama_Drama Skrevet 2. juni 2019 #13 Skrevet 2. juni 2019 Far tar med barnet. Du holder deg unna.
Chantielle Skrevet 2. juni 2019 #14 Skrevet 2. juni 2019 Man kan bli helt satt ut av hva folk skal 'krangle' om i en sorgens stund,makan! Håper din sønn kan få gå i begravelsen sammen med sin far. 17
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #15 Skrevet 2. juni 2019 En begravelse i en kirke er offentlig arrangement og er helt fritt i å gå. Ingen kan nekte deg adgang i kirken.... Anonymkode: 6a554...8a7 6
The Kitten Skrevet 2. juni 2019 #16 Skrevet 2. juni 2019 Jeg synes faktisk din sønn har vel så mye rett til å ta farvel med sin halvsøster som alle andre. Her må moren klare å se forbi sin egen sjalusi. 41
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #17 Skrevet 2. juni 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sønnen min sin yngre søster døde i går. Han er 10 år og det føles naturlig å ta han med i begravelsen, men moren hennes nekter oss å komme i begravelsen fordi min eks har sendt meg noen flørtete meldinger (som jeg ikke har svart på.), hva gjør jeg ? Vil jo selvfølgelig respektere hennes ønske, samtidig som jeg syns det er kjempe viktig for sønnen min. Sønnen min har heller aldri fått lov å være hos de pga samme greiene, og har derfor ikke ett veldig nært forhold til søstera. Anonymkode: fe7c0...964 Kondolerer! Så trist å høre. 😢 Hvorfor døde hun? Varme tanker fra meg. 🌷 Anonymkode: c9e3b...8c5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #18 Skrevet 2. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En begravelse i en kirke er offentlig arrangement og er helt fritt i å gå. Ingen kan nekte deg adgang i kirken.... Anonymkode: 6a554...8a7 Det er ett par som nettopp har mistet et barn, mener du virkelig at Ts skal presse seg på kun fordi hun kan?! Anonymkode: 742dc...b24 43
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 Populært innlegg #19 Skrevet 2. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ett par som nettopp har mistet et barn, mener du virkelig at Ts skal presse seg på kun fordi hun kan?! Anonymkode: 742dc...b24 Dette er en gutt som har mistet sin søster! Mener du virkelig at barnets stemor skal nekte ham å ta farvel med henne bare fordi hun er en sjalu og urimelig kvinne? Anonymkode: 121f0...3bd 64
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #20 Skrevet 2. juni 2019 Det ser ikke ut til at far er en omsorgsperson å regne med, så her ville jeg vurdert å finne noen andre til å følge din sønn til begravelsen hvis mulig. Har han en besteforelder, tante/onkel eller en voksen venn han stoler på som eventuelt kan følge? Men husk å spørre far/stemor om han får lov til å komme sammen med en annen voksen. Jeg kjenner at foreldrene nesten bare må tåle at han kommer, men dersom de lager en kjempescene i selve begravelsen og virkelig får ham til å føle seg totalt uønska og uelska i en så sårbar situasjon kan det traumatisere sønnen din dypt. Anonymkode: de59d...b13 21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå