Gjest StoreSky Skrevet 28. april 2005 #1 Skrevet 28. april 2005 Jeg holder nå på å avfarge mitt hår, så skal jeg bleke det med askeblond for å (forhåpentlig) få bort rød skjær. Skal jeg bruke balsamen som følger med MELLOM de to blekingene??? Altså mellom avfarging og vanlig bleking?? Eller vil balsam beskytte mot ytterlige bleking? Jeg skal farge håret til slutt... (håper på honningfarget -litt mørk gyllend blond)
*Lene* Skrevet 28. april 2005 #2 Skrevet 28. april 2005 NEI, balsamen fester seg til håret, og kan gi dårlig farge resultat. Hilsen eks frisør
Gjest StoreSky Skrevet 28. april 2005 #3 Skrevet 28. april 2005 Takk for raskt svar, Lene!! Så jeg bør bare bruke balsamen helt til slutt når håret er ferdig bleket og ferdig farget? (begynner å ane hvorfor jeg har slitt før med bleking....) Lærer så lenge man lever! Heldigvis har jeg kort hår, så om det blir slitt, så er det ikke så lenge til det klippes!!
Dru Skrevet 28. april 2005 #4 Skrevet 28. april 2005 Bruk balsamen helt til slutt, når du har skylt ut siste farge. Antageligvis har du flere balsamer igjen, og disse kan være greie å bruke de neste hårvaskene. Jeg pleier det, for jeg synes de gir mer pleie enn vanlig balsam. Og etter et sånt prosjekt har du nok slitt en del på håret.
Gjest StoreSky Skrevet 28. april 2005 #5 Skrevet 28. april 2005 Takk Drucilla! Var nok det jeg tenkte. Skal gi rapport når endelig resultat foreligger -akkurat nå er det temmelig rødt... Holder på med trinn to: bleking. (askeblond) Jeg synes også at balsamen som følger med hårfarger er bedre enn vanlig balsam - lurer på hvorfor...
lillesky Skrevet 29. april 2005 #6 Skrevet 29. april 2005 Hvordan gikk det?? "Balsamen" som følger med er hårkur! Jeg skal se om jeg ikke har en hårkur du kan få-jeg har så masse sånt!
Gjest seroxata Skrevet 1. mai 2005 #7 Skrevet 1. mai 2005 ooouch! :o dette så jeg for sent tror jeg... jeg har tatt bleking fire ganger nå, hadde svart hår, og vil ha knalloransje hår nå... men blekemiddelet vil ikke sette seg i hårtuppene!! Og så gadd jeg ikke mer, og tok i en farge som skulle bli oransje, men så endte jeg opp som knallrødt blink! :-?
lillesky Skrevet 1. mai 2005 #8 Skrevet 1. mai 2005 seroxata: undomiel gjør sånn som deg hun og: fra svart til blond og omvendt, stadig vekk! Stripemiddel (f.eks. den blå H&M) er mer effektivt enn vanlig blekemiddel. Har fått det tipset fra en frisør. Hvordan man går fra svart til blondine med godt resultat aner jeg ikke...
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2005 #9 Skrevet 1. mai 2005 seroxata: undomiel gjør sånn som deg hun og: fra svart til blond og omvendt, stadig vekk! Stripemiddel (f.eks. den blå H&M) er mer effektivt enn vanlig blekemiddel. Har fått det tipset fra en frisør. Hvordan man går fra svart til blondine med godt resultat aner jeg ikke... Jeg saaaa jo striping var best her om dagen seroxata! hoho! Uansett, da jeg bleiket håret mitt for å farge det brunt (hadde svart før det) tok det 3 bleikinger (1 eske 1 gang, 2 esker sammen etterpå) Og det ble helt hvitt, har det kanskje noe med at mitt er dreada å gjøre? :klø:
Gjest Violetta Skrevet 1. mai 2005 #10 Skrevet 1. mai 2005 De har da virkelig reklamert for at den balsamen/hårkuren som følger med hårfargen nå er å få kjøpt utenom, i porsjonspakker, også?
lillesky Skrevet 1. mai 2005 #11 Skrevet 1. mai 2005 De har da virkelig reklamert for at den balsamen/hårkuren som følger med hårfargen nå er å få kjøpt utenom, i porsjonspakker, også? Sies at den til Dove er det. Men jeg synes ikke den er sååå god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå