AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Mannen min har hatt en kjærlighetsaffære i 6 (!!!) år med en kvinne langt yngre enn meg. De har møttes når han har vært på reise. Alt dette kom for dagen fordi et av våre barn fant bilder av henne på mobilen hans. Hun er vakker, er selv gift og kan sikkert få hvem som helst. Mannen min er veldig lei for at han har såret meg, sier at han vil være hos meg, men er ærlig på at han har kjærlighetssorg og må få tid til å komme seg over denne andre. Allikevel tror jeg de har fortsatt kontakt, og jeg er redd for at mannen min kanskje kommer til å gå tilbake til den andre kvinnen, som han åpenbart er svært forelsket i. Jeg er på den ene siden redd for å bli forlatt av en mann jeg elsker høyt, men jeg kjenner også at jeg er ganske så indignert over hele denne situasjonen som han alene har satt oss i. Hvor sannsynlig er det at en gift mann (han er 55) faktisk forlater sin kone til fordel for en elskerinne? Anonymkode: 8a824...3d8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Veldig liten. Og sjansen for at den andre kvinnen forlater sitt liv for en gammel mann er enda mindre. Men sviket han har påført deg er ikke lett å tilgi. Klarer du det? Eller vil dette gnage på deg? Anonymkode: 36fa8...876 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig liten. Og sjansen for at den andre kvinnen forlater sitt liv for en gammel mann er enda mindre. Men sviket han har påført deg er ikke lett å tilgi. Klarer du det? Eller vil dette gnage på deg? Anonymkode: 36fa8...876 Det vet jeg nok ikke før jeg har prøvd det en stund, men jeg håper og tror vi skal greie dette sammen. Men tillitsbruddet er det verste, det at han har løyet. At han har vært svak når han har fått mulighet til spenning og sex med en ung og attraktiv kvinne kan jeg faktisk forstå, men uærligheten derimot... Anonymkode: 8a824...3d8 1
Ella Ellefantella Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 Jeg hadde aldri i livet klart å leve med en mann som jeg visste hadde kjærlighetssorg for en annen! Og KG sier at folk skiller seg for lett! Jeg synes folk holder sammen for enhver pris! Det der hadde ødelagt all respekt og alle kjærestefølelser for mannen! HVORFOR skal man egentlig holde sammen, hvis barna er store (som jeg antar ifht alder) og en er forelsket i en annen? Pga huset, hytta, båten og fasaden?? Neineinei! Hadde aldri taklet det, men jeg har skjønt at disse tingene teller mer enn lykke for mange, pluss at de er redde for å være alene. Trist. 29 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #5 Skrevet 2. juni 2019 Hvor ofte har de møtt hverandre under disse 6 årene? Har de hatt daglig kontakt? Jeg holder på å gå under. Min mann hadde et forhold i 8 måneder bak ryggen min. Sex med henne ca like mange ganger. Men det værste føler jeg er invasjonen i vårt hjem, vårt pusterom. Han hadde intensiv chat mm kontakt under disse månedene fra hjemmet vårt, fra vår ferie... Jeg vet ikke om vi klarer å bygge opp tillitsforhold mellom oss. Og jeg sliter med å finne respekten for ham tilbake. At han valgt å gå bak ryggen min uten tanke på konsekvensene. Han er ikke mannen jeg trodde jeg kjente og valgte å dele livet med. Anonymkode: ae23f...dac
Loff77 Skrevet 2. juni 2019 #6 Skrevet 2. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det vet jeg nok ikke før jeg har prøvd det en stund, men jeg håper og tror vi skal greie dette sammen. Men tillitsbruddet er det verste, det at han har løyet. At han har vært svak når han har fått mulighet til spenning og sex med en ung og attraktiv kvinne kan jeg faktisk forstå, men uærligheten derimot... Anonymkode: 8a824...3d8 Og selvrespekten er det verre med tydeligvis. Går det virkelig ann å leve med dette?? 3
a l'orange Skrevet 2. juni 2019 #7 Skrevet 2. juni 2019 (endret) ⭐ Endret 12. oktober 2020 av a l'orange 6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #8 Skrevet 2. juni 2019 Han har knullet en dame bak ryggen din i 6 år, og du er redd for at han går fra deg? Trist. Skaff deg ryggrad. Anonymkode: cadb0...2b3 16
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #9 Skrevet 2. juni 2019 Jeg hadde gått umiddelbart. Jeg hadde ikke engang spurt eller snakket om det. Hadde bedt om mekling og avklaring av samvær og holdt alt helt overfladisk, ingen ord om "oss", kun barna, for resten av mitt liv. Anonymkode: 17426...56b 4
Tanuki Skrevet 2. juni 2019 #10 Skrevet 2. juni 2019 Han har hatt et annet forhold bak din rygg i 6 år?? Sjekk deg for kjønnssykdommer og skill deg. 6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #11 Skrevet 2. juni 2019 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1282481-jeg-har-en-elskerinne-jeg-har-falt-for/?tab=comments#comment-23510981 Anonymkode: 2e620...eba
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #12 Skrevet 2. juni 2019 Det mange kvinner ikke forstår er at menn har ferdig manuskripter for hva si når dem blir avslørt. En ting å kringkaste det i kvinneguiden, men det er farlig for ei kvinne og være avhengig av mannen. Hun er uskyldig, men er avslørt. Han kommer til å fortsette med det. Garantert. Dialogen har han fortsatt med "elskerinnen". Den kommer aldri til å bli avsluttet. Anonymkode: c2044...2ef 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #13 Skrevet 3. juni 2019 Er du sikker på at han er lei seg fordi han har såret deg? Eller fordi han ble tatt? Han bør kutte all kontakt med henne tvert, hvis du skal fortsette forholdet deres (synes jeg). Og han bør i alle fall ikke ha kode for å komme inn på mobil/mail mer. Facebook bør du også kunne få åpent tilsyn til når du trenger det en lengre periode nå fremover, synes jeg, hvis du skal kunne få tilliten hans tilbake. Lykke til. Anonymkode: aca5d...3b0 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #14 Skrevet 3. juni 2019 6 års utroskap og sterk kjærlighetssorg ved tanken på å avslutte? Jeg synes du skal kjøpe ei Magnumflaske vin, oppsøke damas ektemann og høre om dere to har kjemi isteden. For deres respektive ektefeller har jo avslutta ekteskapene deres bak ryggen deres, så dere er uansett begge single nå. Anonymkode: 095bf...372 12 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #15 Skrevet 3. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: 6 års utroskap og sterk kjærlighetssorg ved tanken på å avslutte? Jeg synes du skal kjøpe ei Magnumflaske vin, oppsøke damas ektemann og høre om dere to har kjemi isteden. For deres respektive ektefeller har jo avslutta ekteskapene deres bak ryggen deres, så dere er uansett begge single nå. Anonymkode: 095bf...372 Amen! Anonymkode: 5108c...b0e 6 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #16 Skrevet 3. juni 2019 På 2.6.2019 den 13.14, AnonymBruker skrev: Mannen min har hatt en kjærlighetsaffære i 6 (!!!) år med en kvinne langt yngre enn meg. De har møttes når han har vært på reise. Alt dette kom for dagen fordi et av våre barn fant bilder av henne på mobilen hans. Hun er vakker, er selv gift og kan sikkert få hvem som helst. Mannen min er veldig lei for at han har såret meg, sier at han vil være hos meg, men er ærlig på at han har kjærlighetssorg og må få tid til å komme seg over denne andre. Allikevel tror jeg de har fortsatt kontakt, og jeg er redd for at mannen min kanskje kommer til å gå tilbake til den andre kvinnen, som han åpenbart er svært forelsket i. Jeg er på den ene siden redd for å bli forlatt av en mann jeg elsker høyt, men jeg kjenner også at jeg er ganske så indignert over hele denne situasjonen som han alene har satt oss i. Hvor sannsynlig er det at en gift mann (han er 55) faktisk forlater sin kone til fordel for en elskerinne? Anonymkode: 8a824...3d8 Kjære deg! Ingen som kan lyve for sin ektefelle i 6 hele lange år, kan elske sin kone. Vet det svir og gjør vondt, men du er nødt til å gå inn i smerten for å ta dette innover deg. 6 juler, 6 familieferier, 6 påsker, 6 bursdager. Det er MER enn nok anledning til å fortelle deg det, ta avstand fra henne eller skille seg. Folk som kan holde noen for narr i 3 mnd kunne man til nød tilgitt. Men 6 ÅR?? Det sier meg at han har ikke samvittighet. Og beklager kjære deg, han elsker deg ikke. Du er mye mer verdt, og skal ikke måtte ta til takke med en som går og legger seg tidlig fordi han har kjærlighetssorg over en annen. Hva gjør det med din selvfølelse, følelse av trygghet og stabilitet? Ta det fra en som har vært i et slikt forhold i nesten 1,5 tiår. Snart blir du noe du ikke er; sjalu, mistenksom, trist, ulykkelig. Når sjokket har lagt seg, forventer han at alt skal gå tilbake til det normale. Men du sitter igjen nedbrutt og sliten. Du skriver at du ikke vil gå. Men hvordan vil det bli for deg å bli? Er du villig til å ofre deg selv, din selvfølelse og din trygghet på en mann som har stukket deg i ryggen i 6 hele år? Og attpå til bedyrer at han sørger over henne (uten tanke på hvordan det vil føle for deg å vite dette)? Du vet det ikke nå, men det finnes et bedre liv for deg der ute. Delen med å elske noen skjønner jeg, men du kan fint elske ham uten å være sammen med ham. Dere inngikk ekteskapsløfter, men det er kun du som har holdt din del av avtalen. Vanligvis når avtaler brytes av en av partene, avsluttes avtalen. Jeg håper du velger deg selv, din lykke og trygghet. Dere er i moden alder, og jeg håper du ikke velger å bruke resten av livet ditt ulykkelig. ta det fra en som har vært der❤️ Anonymkode: 3be63...f26 10
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #17 Skrevet 3. juni 2019 På 2.6.2019 den 13.14, AnonymBruker skrev: Hvor sannsynlig er det at en gift mann (han er 55) faktisk forlater sin kone til fordel for en elskerinne? Skjer vel sjeldent. Han frykter for å miste alt det matierelle, det øknomiske vil gå til helsikene ved et samlivsbrudd. Men om jeg hadde vært gift med en mann som hadde hatt et forhold til ei dame i flere år, da hadde jeg forlatt han. Ingen tilgivelse der! Det er overlagt, det er over mange år. Han er ikke lei seg for å såre noen, han er lei seg for å ha blitt tatt. Der var det slutt på pose og sekk, med mindre kona blir da... 🙄 Anonymkode: a12c8...78b 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #18 Skrevet 28. desember 2023 Hvordan går det med deg, TS? Fortsatt sammen? Anonymkode: 13f83...66f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #19 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 2.6.2019 den 13.14): Mannen min har hatt en kjærlighetsaffære i 6 (!!!) år med en kvinne langt yngre enn meg. De har møttes når han har vært på reise. Alt dette kom for dagen fordi et av våre barn fant bilder av henne på mobilen hans. Hun er vakker, er selv gift og kan sikkert få hvem som helst. Mannen min er veldig lei for at han har såret meg, sier at han vil være hos meg, men er ærlig på at han har kjærlighetssorg og må få tid til å komme seg over denne andre. Allikevel tror jeg de har fortsatt kontakt, og jeg er redd for at mannen min kanskje kommer til å gå tilbake til den andre kvinnen, som han åpenbart er svært forelsket i. Jeg er på den ene siden redd for å bli forlatt av en mann jeg elsker høyt, men jeg kjenner også at jeg er ganske så indignert over hele denne situasjonen som han alene har satt oss i. Hvor sannsynlig er det at en gift mann (han er 55) faktisk forlater sin kone til fordel for en elskerinne? Anonymkode: 8a824...3d8 Slapp av, det er du som er kona hans. Elskerinnen er for sex. Ingen skade skjedd her. Anonymkode: fd8f6...22f 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #20 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slapp av, det er du som er kona hans. Elskerinnen er for sex. Ingen skade skjedd her. Anonymkode: fd8f6...22f Å, herregud.... Tror du på dette selv ? Stakkars 😥 Anonymkode: 7900a...04f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå