Gå til innhold

Hvordan vet man at man er dyp nok for en mann??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurer? Finnes det noe triks utenom å stikke linjalen oppi der?

Anonymkode: ca86f...08e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Den former og tilpasser seg seg. Skjønner meg ikke på folk lenger når det gjelder seksualitet. Du tar det som det kommer

Anonymkode: e1b81...00a

AnonymBruker
Skrevet

Du skaffer en dildo med cm- mål på. Det finnes. Og så setter du er strek så langt inn du får den. Deretter har du et visittkort rundt halsen der det står. 15 cm dyp eller 18 cm dyp alt etter hvilket mål du fikk.😂

Anonymkode: 0f041...203

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjeden strekker seg når du blir opphisset, da klarer den å ta i mot en normal penis uten problemer. Er penisen lengre enn gjennomsnittet så kan den komme nær livmorhalsen og det er ikke særlig godt. Men da gjør man endringer i stillingen man ligger i så pleier det å ordne seg.

Anonymkode: 535ee...9fa

AnonymBruker
Skrevet

Du måler en dildo med et målebånd, så ser du hvor langt du får den inn, og så måler du etterpå der du holder fingeren til hvor langt den kom inn. Ikke så vanskelig det, men pass på at du bruker glidemiddel og at du gjør det når du er kåt da. For det er som den sier over her at skjeden strekker seg i lengden når man er kåt. 

Anonymkode: 1067b...96c

AnonymBruker
Skrevet

Her kan du se hvordan skjeden reagerer ved penetrering:

Anonymkode: 5cda8...bbb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for vettuge svar. 

Anonymkode: ca86f...08e

Skrevet

Jeg botnet ei som hadde spiral, det var ikke godt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, museslikker69 skrev:

Jeg botnet ei som hadde spiral, det var ikke godt.

Jeg ser dem inn i øynene og sier; "du har spiral du, 🙂 ". Når hun så sier; "du er den første som har merket det, 🙂 ". Da vet vi begge hvem som har vært dypest inne i henne. 

Anonymkode: 73fae...ebc

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser dem inn i øynene og sier; "du har spiral du, 🙂 ". Når hun så sier; "du er den første som har merket det, 🙂 ". Da vet vi begge hvem som har vært dypest inne i henne. 

Den var litt djup, men skal forsøke å forstå den😂

Uten spiral er det jo nesten ikke mulig å botne, så lenge du ikke heter Mandigo😂

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, museslikker69 skrev:

Den var litt djup, men skal forsøke å forstå den😂

Uten spiral er det jo nesten ikke mulig å botne, så lenge du ikke heter Mandigo😂

Ingenting er umulig, bare du er lang nok. Har heller opplevd å ha overskudd på 4 til 6 cm. Med samboer er ofte 2/3 mer enn nok. Etter 3 orgasmer kanskje 3/4. Hun har fått flere barn og tåler en støyt. Men vanligvis er det hun som beveger seg mest for å styre dybden på penetreringen. 

23/18.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men vanligvis er det hun som beveger seg mest for å styre dybden på penetreringen. 

Det er nok best ja, men jeg viser bestandig hensyn med å føle på dybden og ansiktsutrykket da. Noen er jo bare så vill at de vil kjenne på følelsen av å sprenges, blir høylytt da, og passer seg ikke på et gjesterom vegg i vegg med din tilkomne svigermor🤫

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, museslikker69 skrev:

Det er nok best ja, men jeg viser bestandig hensyn med å føle på dybden og ansiktsutrykket da. Noen er jo bare så vill at de vil kjenne på følelsen av å sprenges, blir høylytt da, og passer seg ikke på et gjesterom vegg i vegg med din tilkomne svigermor🤫

Det siste du skriver. Hvorfor ikke? Da vet jo svigermor at datteren har fått seg en mann og svigerfar at han ikke er alfa i familien lenger. Det siste vil svigermor sin adferd underbygge. Han må finne seg kaffe selv....... 😉

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det siste du skriver. Hvorfor ikke?

Ja hvorfor ikke, får hun høre det er det vel ikke sååå vanskelig å se hennes ønsker når datteren er på jobb😂

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, museslikker69 skrev:

Ja hvorfor ikke, får hun høre det er det vel ikke sååå vanskelig å se hennes ønsker når datteren er på jobb😂

Helvete heller. Samboer er snart 50, så moren er ........ 🤮

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helvete heller. Samboer er snart 50, så moren er ........ 🤮

Ååååh ho er sikkert ei skikkelig gomustroll på 75år😂

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, museslikker69 skrev:

Ååååh ho er sikkert ei skikkelig gomustroll på 75år😂

Det trollet får svigerfar ta seg av. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...