Gå til innhold

Får katten min det hun trenger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei damer! 

Jeg har en kattunge på straks 14 uker. Siden hun kom hit har hun vært verdens snilleste lille pus. Husren, snill, leken, og får mye lek og oppmerksomhet fra meg. I dag har hun skreket mye, og kun roet seg om jeg har løftet henne og gått rundt eller satt meg på gulvet med henne. Hun har løpt febrilsk rundt i huset, og har for første gang siden hun kom hit tisset på gulvet. Kassen er tømt og det var byttet sand i går, hun får alt det riktige av både mat og lek. Jeg er veldig bekymret av meg, og er så redd for at hun har oppført seg slik for at hun er utrygg eller understimulert, selv om jeg ikke helt kan skjønne det. Hun har virket veldig trygg under hele oppholdet hjemme hos meg. Jeg har vært en del borte i helgen, i bursdager og andre ærender om det kan ha noe å si. Er det noen med masse katteerfaring som kan hjelpe meg? Er det noen tanker om hva det kan være som gjør at hun skriker og oppfører seg rart? 

Hilsen (over gjennomsnittet) bekymret nybakt kattemamma

Anonymkode: 9ef92...f3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som at hun har smerter av noe slag. Ville ha ringt dyrlegevakt og hørt hva de synes. Det at katter tisser utenfor kassa si (når de er stuerene) betyr ofte at noe er galt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke vanlig at en katt gjør fra seg noe annet sted enn i kassa, det kan være at hun feks har UVI som gjør tissing smertefult, da kan hun knytte smerten opp mot dokassen som gjør at hun vegrer seg mot å gå på den. Brå forandringer, å spesielt hos så små, bør taes alvorlig. Snakk med en dyrlege 

Anonymkode: a32db...34c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...