AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Bare lurer på om man får papir til å ta notater på under eksamen på PC? Jeg tenker best når jeg får notere for hånd. Hvordan er lufta på storsalene på eksamensbygget på sluppen? Kaldt? Sitter man i bås eller som på skriftlig på Idrettshallen på Dragvoll? Anonymkode: 7ac65...066
gohege Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Du kan få ark, men det kan være at du må spørre vaktene om det. Lokalene er åpne, og kan sammenlignes med idrettshallene på Dragvoll og Utleira. Jeg synes ikke at det var spesielt kaldt der, men det kan være greit å ta med seg ei jakke for sikkerhetsskyld. Lykke til på eksamen! 😊 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Takk! Da blir det penn og jakke med 😊 Anonymkode: 7ac65...066
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 En ting til...er der folk som hjelper til med pc-spørsmål? Jeg får ikke konfigurert safe exam browser...finner ikke filen. Får jeg hjelp til å fikse det om jeg kommer tidlig? Anonymkode: 7ac65...066
gohege Skrevet 2. juni 2019 #5 Skrevet 2. juni 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ting til...er der folk som hjelper til med pc-spørsmål? Jeg får ikke konfigurert safe exam browser...finner ikke filen. Får jeg hjelp til å fikse det om jeg kommer tidlig? Anonymkode: 7ac65...066 Ja, det har vært flere personer som IT support når jeg har hatt eksamen, men jeg ville kommet tidlig. Har du forsøkt å bruke en annen browser for å konfigurere? Min safe exam browser fungerer bare i google chrome og ikke i safari f.eks. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #6 Skrevet 2. juni 2019 Hadde problemer sist jeg hadde eksamen, og fikk ikke logget inn for å starte som alle andre. Etter noen minuttter med teknisk hjelp, var jeg inne. Så ja, de har IT support. Vi satt ikke i båser, men pulter med skjermvegg bare.. Anonymkode: 0f353...c7a 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #7 Skrevet 2. juni 2019 2 timer siden, gohege skrev: Ja, det har vært flere personer som IT support når jeg har hatt eksamen, men jeg ville kommet tidlig. Har du forsøkt å bruke en annen browser for å konfigurere? Min safe exam browser fungerer bare i google chrome og ikke i safari f.eks. Ah, takk! Måtte i chrome. 😄 Stressa, ja. Anonymkode: 7ac65...066
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #8 Skrevet 2. juni 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare lurer på om man får papir til å ta notater på under eksamen på PC? Jeg tenker best når jeg får notere for hånd. Hvordan er lufta på storsalene på eksamensbygget på sluppen? Kaldt? Sitter man i bås eller som på skriftlig på Idrettshallen på Dragvoll? Anonymkode: 7ac65...066 Jeg har fått papir til notater på de eksamener jeg har hatt på Sluppen. De har IT-folk som går rundt der med tydelig bekledning så det er bare å hinte om at du trenger hjelp. Lufta er grei nok, jeg syns ikke det var spesielt kaldt og jeg er en som alltid fryser. Anonymkode: 87d70...89e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #9 Skrevet 3. juni 2019 Går ikke på ntnu men på våre eksamener i idrettshaller og slikt fikk vi ikke ha jakke ved plassen, så smart å ha med en hettegenser eller noe om du lett fryser. Anonymkode: 4a08c...ece 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå