Mamma31 Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Hei. Var hos en hudpleier før helgen, og hun anbefalte Ole Henriksen kremer, serum m.m Jeg tenkte å kjøpe de produktene hun anbefalte, men det vil koste meg ca. 1600 kr for et sett, noe jeg finner litt for dyrt (den orange serien). Noen som har tips om lignende produkter som fungerer like bra, men til en rimeligere pris? Jeg har blandings hud og huden min var veldig dehydrert da jeg var hos hudpleieren. Takk for alle tips!
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Søk opp koreansk hudpleie:) Mye bra til rimelige priser. Anonymkode: 5c1fc...a2c
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Den serien bruker jeg og er veldig fornøyd! Nå vet jeg ikke hvilke produkter i serien hudpleieren anbefalte, men har funnet en pakke med 3 produkt på salg hos blush.no Jeg kjøpte nettopp samme pakke på fysisk vita butikk til 495. Mye billigere enn å kjøpe hvert produkt for seg og du får testet om dette er noe for din hud. Anonymkode: 15366...474
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #5 Skrevet 2. juni 2019 Jeg bruker La roche-posay. De har forskjellige kremer for forskjellig type hud. Et tips angående pris er å kjøpe på komplettapotek.no, der ligger prisene generelt lavere enn vanlig apotek, i tillegg til at de ofte har tilbud. Faktisk har de 25% nå ut døgnet. Du må handle for 200 for å få gratis frakt, så jeg pleier å kjøpe et par kremer om gangen. Anonymkode: ed082...7d7
smalls Skrevet 3. juni 2019 #6 Skrevet 3. juni 2019 Produkter er svindyre å kjøpe hos hudpleier! Ville heller prøvd å finne produktene billigere på nett. Jeg kjøper Dermalogica billig på nett. Hadde kostet meg en formue å kjøpe hos hudpleier
Mamma31 Skrevet 3. juni 2019 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Den serien bruker jeg og er veldig fornøyd! Nå vet jeg ikke hvilke produkter i serien hudpleieren anbefalte, men har funnet en pakke med 3 produkt på salg hos blush.no Jeg kjøpte nettopp samme pakke på fysisk vita butikk til 495. Mye billigere enn å kjøpe hvert produkt for seg og du får testet om dette er noe for din hud. Anonymkode: 15366...474 Ts her Så flott, takk for tips. Kanskje kjøpe det og teste først.
Mamma31 Skrevet 3. juni 2019 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker La roche-posay. De har forskjellige kremer for forskjellig type hud. Et tips angående pris er å kjøpe på komplettapotek.no, der ligger prisene generelt lavere enn vanlig apotek, i tillegg til at de ofte har tilbud. Faktisk har de 25% nå ut døgnet. Du må handle for 200 for å få gratis frakt, så jeg pleier å kjøpe et par kremer om gangen. Anonymkode: ed082...7d7 Ts her Takk for tips. Vet du hvilket av de variantene som er bra til blandings hud? Har oljete hud i T-sonen, og tørr resten i huden.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #9 Skrevet 3. juni 2019 1 time siden, Mamma31 skrev: Ts her Takk for tips. Vet du hvilket av de variantene som er bra til blandings hud? Har oljete hud i T-sonen, og tørr resten i huden. Da ville jeg brukt denne: https://www.komplettapotek.no/product/985211/ansiktspleie/akne/la-roche-posay-effaclar-duo- Jeg sliter med blanding av det og tørr hud selv. Denne tilfører fuktighet uten at man blir sånn blank i panna. Anonymkode: ed082...7d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå