Gå til innhold

Mannen er blitt helt opphengt i rimming/analsex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har begynt å eksperimentere litt og han har sagt at han vil at jeg skal prøve å rimme han og stikke en finger eller to bak på han.

Vi prøvde dette i går, og hele akten handlet om rumpa, og at han ville jeg skulle dominere han. Med rimming, analsex og at han stod på alle fire osv. Kjente jeg ble litt avtent av hele greia, og at det ikke var meg. Jeg er den typen at jeg liker at mannen dominerer meg. Jeg kan være med på analsex, men synes det ble for mye rett og slett med rimming og alt på han. Kjente bæsja der bak da jeg stakk to fingre inn.

Hva synes dere om det? Er det noe dere går med på? Føler jeg ble litt avtent om det skal være sånn.

Anonymkode: 4cef1...f85

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner ikke på rumpegreier med min mann, men jeg liker å se at han nyter. Han jeg er sammen med nå er ikke så interessert i rumpegreier, men det hender jeg rimmer han og putter inn en finger mens han blir sugd. 

Eksen min var litt mer opptatt av rumpeting og en gang ville han at jeg skulle knulle han med den største dildoen jeg har, og det er nok noe av det mest avtennende jeg har gjort. 🤣

Kjøp heller en butplug til han om du ikke er komfortabel med dette. 😉

Anonymkode: 458ce...060

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk er jo forskjellig, så det er egentlig totalt irrelevant hva andre mener. Du har dine preferanser, andre har sine preferanser, og ingenting er mer rett eller galt enn noe annet. Selv er jeg veldig glad i analsex med min mann, men det betyr jo ikke at du må like det likevel.

Jeg synes det er flott at du er med på å prøve nye ting, det hører med i et godt sexliv mener jeg da. Noen ganger må man gjøre ting som ikke er ens favorittaktivitet, rett og slett fordi man er to i et forhold og man ønsker jo å glede sin partner. Det gjelder jo selvsagt begge veier, og det er viktig at man kjenner etter hvor langt man egentlig er villig til å strekke seg.

Dersom du syntes at det ble for mye, så er det jo ikke verre enn at neste gang han vil prøve dette, så avslutter du tidligere enn du gjorde denne gangen, altså der din grense går. Hvis du ikke vil stikke fingrene dine inn, kan du jo massere ham utenpå, og så la det bli med det. Eller du kan foreslå en buttplug hvis du heller vil det. Det er vel ikke nødvendig å avfeie all type anal-lek hvis han liker det, men det må tydeligvis justeres litt slik at det ikke blir "too much" for deg.

For oss er analsex på ham bare en del av akten. Når både han og jeg føler oss ferdige, går vi over til mer standard samleie etterpå. Kanskje du kan foreslå at dere gjør dette en stund, siden han har så lyst, og så gjør vanlige ting etterpå?

Anonymkode: 0598d...4ae

• Liker 4
Skrevet

Det er din plikt å tilfredsstille mannen og hvis ikke så finner han en annen. Da får du bare angre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bedt han om å i det minste tømme seg før dere satte i gang. Å kjenne avføring på fingeren er vel ikke spesielt koselig for noen

Anonymkode: 66367...ad1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sosialt said:

Det er din plikt å tilfredsstille mannen og hvis ikke så finner han en annen. Da får du bare angre.

Glemte du dette? :ironi:

Anonymkode: 73144...f9c

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Glemte du dette? :ironi:

Anonymkode: 73144...f9c

Ja :P

Skrevet
6 minutter siden, Sosialt skrev:

Ta tidsmaskinen din tilbake til det århundret du kom fra du 😁

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om det? Er det noe dere går med på? Føler jeg ble litt avtent om det skal være sånn

Skal man drive på med dette finnes det flushpumper til slikt, det skal være så sterilt, å ikke lukte dritt! det finnes knapt noe mere turn-off! Han vil at du skal massere prostaen hans, evt. mens du suger eller runker han. Sinnsykt digg sier noen. Hjelper lite med hansker eller dildo også hvis han ikke er spylt godt nok baki der🤫

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenk på det som massasje. Når man gir en massasje til et annet menneske så gir man... man gjør noe godt for noen andre enn seg selv. Det er uselvisk. Det kan være fint å gjøre noe som partneren får nytelse av, man kan nyte eller finne glede i partnerens tenning og nytelse. Selvfølgelig bør man ta en anal dusj først, i ts sitt tilfelle.

- Når det er sagt, så bør man ikke gjøre noe for andre som man selv absolutt ikke vil, men det går fint ann å prøve noe nytt for partneres del.

Anonymkode: b10dc...392

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tenkte også på at hvis man skal putte fingre og slikt inn der så må han rengjøre seg selv først. Hvis man ikke tenner på det så gjør ikke akkurat avføring på fingre og stank fra det at dette blir spesielt tennende.

Man kan nok oppleve avføring, men jeg tenker at hygiene er veldig viktig for at dette skal bli en hyggelig opplevelse for begge.

Det er heller ikke noe i veien med at du ikke tenner på dette. Om du ikke er typen som tenner på å dominere så er det bare slik det er. Mulig dere kan ha noe anal-lek allikevel? Jeg vet ikke, men tenker at dere må kommunisere om dette hvis det skal fungere.

Anonymkode: ae3c3...c66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fy søren så mange griser det er på kvinneguiden. Snakker om å stikke fingre i rumpa og bæsj på fingrene som de snakker hva de skal ha til middag. En helt dagligdags normal ting.. En rar verden vi lever i.

Anonymkode: c7d4a...484

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Fy søren så mange griser det er på kvinneguiden. Snakker om å stikke fingre i rumpa og bæsj på fingrene som de snakker hva de skal ha til middag. En helt dagligdags normal ting.. En rar verden vi lever i.

Anonymkode: c7d4a...484

For ikke å snakke om at de skal lage middag med de fingerene som har gravet i driten. "Note to self"....aldri spise mat andre har laget og tatt i med grisefingrene sine,

Anonymkode: 8e8fd...7a4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Rævhullet toucher ikke jeg iallfall!! :haar::spy::kvalm:

Heldigvis har jeg og min mann samme oppfatning og takk og pris for det for jeg vil verken ha noe oppi baken eller gå og grave oppi baken på andre!!!

For min del er det til å kaste opp av!!

Bare tanken til og med!

Anonymkode: 15d62...7d8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo fint at man kan utforske sammen, og det er en ærlig sak at du ikke tenner på det samme, det må han jo respektere.  

Jeg og min kjære gjør «butt-stuff» sammen, og vi liker det begge to. Men vi har satt noen regler for at begge skal føle det komfortabelt. Feks så blir det ikke noe der hvis en av oss ikke har fått tømt seg enda, og det er et must at det blir vasket rett før.  

Sex skal være godt for begge, og da gjelder det å finne alternativer sammen. Jeg liker rimming, og liker at jeg gjør det på henne, men hun ønsker ikke å gjøre det på meg. Det må jeg respektere, og føler ikke at jeg savner det, da vi gjør andre morsomme ting sammen.

Anonymkode: 1283e...9ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min likte å bli rimma. Jeg var ikke superbegeistra for å gjøre det, men han ELSKET det og det var så vanvittig turn on for meg at jeg gjorde det selv om jeg ikke var så fan av det. Var litt ekkelt når han ikke hadde vaska seg ordentlig osv... Liker å bli rimma selv, så gir tilbake om mannen ønsker det. Men er påkrevd at han vasker seg godt der bak med såpe og vann før vi starter. Samme gjør jeg. Når det kommer til rimming vil jeg kun gjøre det om det er planlagt, av hensyn til hygiene. :)

Min andre ex nekta meg i røre rumpa hans. Helt greit det. 

Anonymkode: 79fb5...75a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville fortalt han det slik det er. Det er ikke alltid like lett, men hvis ikke vil det slå tilbake på dere begge. 

Anonymkode: c4800...bc9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neste gang kjører du inn en dobørste opp i ratataen han. 

Anonymkode: 5fe66...835

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...