AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Naboen min spiller ofte musikk og ofte veldig høyt. Da spiller de musikk som jeg har søkt meg frem til på nettet og det er ofte amerikansk hiphop/rap, men også norsk rap. Hkeem med låta Fyfaen er visst favoritten. Hver sin smak men jeg vil ikke bli dyttet på ting jeg ikke liker. Ellers spiller de mye sånn syntesiser-musikk. Jeg blir så sliten. Noe så masete!! Man vet aldri når de spiller. Det kan være klokken 04 eller klokken 16. Hvordan få de til å stoppe? Anonymkode: 684ca...29b
Apekatten Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Det skal være stille mellom Kl 23 og 07. Bor du i et leilighetskompleks e.l? Da ville jeg ha klaget til styret. På dagtid kan du spørre de om de kan dempe lyden, men de har lov til å spille musikk på dagtid. Kanskje de ikke er klar over hvor lytt det er. Så det beste er kanskje å snakke med de selv.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 1 minutt siden, Apekatten skrev: Det skal være stille mellom Kl 23 og 07. Bor du i et leilighetskompleks e.l? Da ville jeg ha klaget til styret. På dagtid kan du spørre de om de kan dempe lyden, men de har lov til å spille musikk på dagtid. Kanskje de ikke er klar over hvor lytt det er. Så det beste er kanskje å snakke med de selv. Ja noen har snakket med de, men de er nordlendinger så det hjelper liksom ikke. Såpass må man tåle og sånn. Vet ikke hva som er verst, en lang tirade fra en nordlending eller kjempe høy musikk. Skal ikke være lett. Hva blir det neste liksom? En bergenser til nabo? Anonymkode: 684ca...29b 1
Apekatten Skrevet 2. juni 2019 #5 Skrevet 2. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja noen har snakket med de, men de er nordlendinger så det hjelper liksom ikke. Såpass må man tåle og sånn. Vet ikke hva som er verst, en lang tirade fra en nordlending eller kjempe høy musikk. Skal ikke være lett. Hva blir det neste liksom? En bergenser til nabo? Anonymkode: 684ca...29b Hjelper ikke fordi de er nordlendinger? 🤦🏻♀️ Med slike holdninger får du bare leve med musikken. 4
kaleidoskop Skrevet 2. juni 2019 #6 Skrevet 2. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja noen har snakket med de, men de er nordlendinger så det hjelper liksom ikke. Såpass må man tåle og sånn. Vet ikke hva som er verst, en lang tirade fra en nordlending eller kjempe høy musikk. Skal ikke være lett. Hva blir det neste liksom? En bergenser til nabo? Anonymkode: 684ca...29b Nordlendinger er de værste naboene ja 😂😂😂 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #7 Skrevet 2. juni 2019 3 minutter siden, Apekatten skrev: Hjelper ikke fordi de er nordlendinger? 🤦🏻♀️ Med slike holdninger får du bare leve med musikken. Det kommer jeg ikke til å gjøre. Skal bare finne ut av hvem av de jeg skal eliminere bort. Akkurat nå, kaleidoskop skrev: Nordlendinger er de værste naboene ja 😂😂😂 Ha ha. Jepp. Anonymkode: 684ca...29b
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #8 Skrevet 2. juni 2019 Å herregud det dirrer i veggene pga musikken. Anonymkode: 684ca...29b
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #9 Skrevet 2. juni 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herregud det dirrer i veggene pga musikken. Anonymkode: 684ca...29b Ring politiet. Anonymkode: f67e1...f07
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #10 Skrevet 2. juni 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herregud det dirrer i veggene pga musikken. Anonymkode: 684ca...29b Og ta opptak av støynivået. Om det er helseskadelig nivå kan du også klage til kommunen. Anonymkode: f67e1...f07
AlkoMann Skrevet 2. juni 2019 #11 Skrevet 2. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Naboen min spiller ofte musikk og ofte veldig høyt. Da spiller de musikk som jeg har søkt meg frem til på nettet og det er ofte amerikansk hiphop/rap, men også norsk rap. Hkeem med låta Fyfaen er visst favoritten. Hver sin smak men jeg vil ikke bli dyttet på ting jeg ikke liker. Ellers spiller de mye sånn syntesiser-musikk. Jeg blir så sliten. Noe så masete!! Man vet aldri når de spiller. Det kan være klokken 04 eller klokken 16. Hvordan få de til å stoppe? Anonymkode: 684ca...29b Jeg har lagt meg inn psykiatrisk om jeg måtte høre på Fy Faen 24 timer i døgnet . Jeg spiller høy musikk selv , men aldri etter klokken 2300
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #12 Skrevet 2. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Naboen min spiller ofte musikk og ofte veldig høyt. Da spiller de musikk som jeg har søkt meg frem til på nettet og det er ofte amerikansk hiphop/rap, men også norsk rap. Hkeem med låta Fyfaen er visst favoritten. Hver sin smak men jeg vil ikke bli dyttet på ting jeg ikke liker. Ellers spiller de mye sånn syntesiser-musikk. Jeg blir så sliten. Noe så masete!! Man vet aldri når de spiller. Det kan være klokken 04 eller klokken 16. Hvordan få de til å stoppe? Anonymkode: 684ca...29b Les husordensreglene og se hvilke bestemmelser dere har om nattero. Og snakk med styret. Anonymkode: 13c25...76d 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #13 Skrevet 2. juni 2019 1 time siden, AlkoMann skrev: Jeg har lagt meg inn psykiatrisk om jeg måtte høre på Fy Faen 24 timer i døgnet . Jeg spiller høy musikk selv , men aldri etter klokken 2300 Syns den syntesiser-musikken var verst og den panfløytemusikken. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og ta opptak av støynivået. Om det er helseskadelig nivå kan du også klage til kommunen. Anonymkode: f67e1...f07 Ja. Det hadde kommet ganske høyt opp på richtersskala. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Les husordensreglene og se hvilke bestemmelser dere har om nattero. Og snakk med styret. Anonymkode: 13c25...76d Det er de samme her som på de fleste andre steder, så... De gir blaffen. Eneste er at det er litt artig å høre hvor forskjellig musikksmak folk har men jeg vil gjerne bestemme det selv. Anonymkode: 684ca...29b
AlkoMann Skrevet 2. juni 2019 #14 Skrevet 2. juni 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns den syntesiser-musikken var verst og den panfløytemusikken. Ja. Det hadde kommet ganske høyt opp på richtersskala. Det er de samme her som på de fleste andre steder, så... De gir blaffen. Eneste er at det er litt artig å høre hvor forskjellig musikksmak folk har men jeg vil gjerne bestemme det selv. Anonymkode: 684ca...29b Er panfløyte plutselig blitt inn nå ? Den så jeg ikke komme !
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #15 Skrevet 2. juni 2019 8 minutter siden, AlkoMann skrev: Er panfløyte plutselig blitt inn nå ? Den så jeg ikke komme ! Ja. Er vel det som tells. Anonymkode: 684ca...29b
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #16 Skrevet 2. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja. Er vel det som tells. Anonymkode: 684ca...29b Gjelds mener jeg. Anonymkode: 684ca...29b
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #17 Skrevet 2. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja noen har snakket med de, men de er nordlendinger så det hjelper liksom ikke. Såpass må man tåle og sånn. Vet ikke hva som er verst, en lang tirade fra en nordlending eller kjempe høy musikk. Skal ikke være lett. Hva blir det neste liksom? En bergenser til nabo? Anonymkode: 684ca...29b Eller en neger? Anonymkode: 07682...af2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #18 Skrevet 2. juni 2019 Samme problemet her,jeg sender sms hver eneste gang å ber de skru den musikken. Etter 9-10 klager så har de endelig begynt å skjønne tegningen å sluttet å spille så musikk og sluttet å ha på musikk om natten. Anonymkode: a0988...b91
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #19 Skrevet 2. juni 2019 6 timer siden, AlkoMann skrev: Jeg har lagt meg inn psykiatrisk om jeg måtte høre på Fy Faen 24 timer i døgnet . Jeg spiller høy musikk selv , men aldri etter klokken 2300 23 er jo lenge etter at det skal være stille i følge husleieloven. De fleste skal på jobb, og mange legger seg tidlig- langt tidligere enn 23. Og barn legger seg mye tidligere. Anonymkode: eef7c...f4f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #20 Skrevet 2. juni 2019 To muligheter: 1) Mellom kl 23 og 07 ringer du alltid politiet når de gjør det. De har ikke lov til det, uansett hvor de kommer fra. 2) Spill gospelmusikk på full guffe, når de skrur av sin musikk. Samme om du er kristen, eller ei, men gjør det for å se hvem som holder ut lengst. Og litt for å irritere dem. 🙃 Anonymkode: b7928...a1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå