Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen måneder reiser mine to beste venninner til USA for å gå på high school der i et år. Jeg vil gjerne gi dem en liten avskjedsgave som de kan se på og tenke på meg. Jeg har allerede tenkt å gi et slags brevsett med brevpapir og konvolutter osv, for at vi skal kunne skrive brev til hverandre mens de er der (vet noen forresten hvor man får kjøpt det?), men jeg vil også gi dem en annen gave. Helst noe som ikke er superdyrt, men bare noe som viser at jeg har anstrengt meg litt for å gi dem en litt meningsfull gave som får dem til å tenke på meg. Jeg føler et at et gullkjede blir litt for voldsomt liksom. Noen ideer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med en liten bildecollage av dere sammen? Bilder er fint å ha hengende på rommet sitt når man bor borte.

Og så glad jeg ble når du nevnte å skrive brev til hverandre! Jeg hadde mange brevvenner da jeg var barn, og elsket det! 

Anonymkode: c1296...77f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du går innom Japan Photo, og sikkert andre fotobutikker av en viss størrelse også, så har de mange tips (ting som er utstilt) til hva man kan ha bilder oppi, som samtidig er litt gøyalt. F.eks. gj. siktige rammer som man kan putte 1 bilde oppi, men som også har «sand»/flytende blåfarge/diverse som beveger seg hvis man rister på det. Sjekk ut en slik butikk.

Anonymkode: b5274...48d

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med en liten bildecollage av dere sammen? Bilder er fint å ha hengende på rommet sitt når man bor borte.

Og så glad jeg ble når du nevnte å skrive brev til hverandre! Jeg hadde mange brevvenner da jeg var barn, og elsket det! 

Anonymkode: c1296...77f

Bildecollage var en god ide! Jeg har alltid tenkt at det er noe eget med å skrive brev siden det er mye mer personlig enn en kort melding, og man må bruke tid på å skrive og formulere seg. Drømmer meg egt tilbake til den tiden da det var det vanligste, selv jeg jo ikke har peiling på hvordan det var.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du går innom Japan Photo, og sikkert andre fotobutikker av en viss størrelse også, så har de mange tips (ting som er utstilt) til hva man kan ha bilder oppi, som samtidig er litt gøyalt. F.eks. gj. siktige rammer som man kan putte 1 bilde oppi, men som også har «sand»/flytende blåfarge/diverse som beveger seg hvis man rister på det. Sjekk ut en slik butikk.

Anonymkode: b5274...48d

Ja smart! Takk for tips:)

AnonymBruker
Skrevet

High School i USA? Kjøp en skuddsikker vest.

Anonymkode: 179f1...f4c

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

High School i USA? Kjøp en skuddsikker vest.

Anonymkode: 179f1...f4c

Hahahahah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...