Gjest MinaMaria Skrevet 28. april 2005 #1 Skrevet 28. april 2005 Hei! jeg har fått den store ære å være forlover for min venninne som skal gifte seg i juli Jeg vil gjerne lage et kjempebra utdrikningslag for henne, derfor driver jeg nå å samler på tips da jeg bare har vært med på ett utdr.lag før. Så hvis noen her vil dele sine erfaringer mottas det med stor takk! jeg vet at hun ikke ønsker noen form for ekstremsport, heller ikke stripper, men ellers åpen for alt.
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2005 #2 Skrevet 28. april 2005 aromaterapi lage demo massasje klatring paintball piknik bli-ny-dag båttur go-cart rebusløp salsakurs gjetteleker
Lia Skrevet 29. april 2005 #3 Skrevet 29. april 2005 Spa er alltid deilig - og noe som alle kan være med på. Vi var på spa i mitt utdrikningslag, og så hadde jentene spleiset på en massasje til meg. Det var helt herlig! Hvis du skal ha utdrikningslag i Oslo, kan jeg også anbefale Glaced and Amuzed - der man kan male på kopper og asjetter. Koselig hvis alle maler en tallerken hver. Disse får bruden på gavebordet på den store dagen. Et minne for livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå