AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Del Skrevet 2. juni 2019 Har en på 1,5 og en på snart 3. Bør jeg kjøpe egen hårbørste til hver av dem? Hva er evt. Farene med å dele hårbørste? Anonymkode: 30831...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Del Skrevet 2. juni 2019 Klart de kan. Eneste motargument jeg kan tenke meg, er at hvis den ene får lus så får garantert begge, men du bør uansett behandle hele familien hvis én får lus. Anonymkode: 6e96e...907 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Del Skrevet 2. juni 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klart de kan. Eneste motargument jeg kan tenke meg, er at hvis den ene får lus så får garantert begge, men du bør uansett behandle hele familien hvis én får lus. Anonymkode: 6e96e...907 Ja, tenkte på det, men de både bor sammen og går i samme barnehage, så de er jo sammen 24/7. Men jeg vet ikke, som voksen hadde jeg syntes det var litt ekkelt å dele hårbørste med andre... ts Anonymkode: 30831...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Del Skrevet 2. juni 2019 Selvfølgelig kan de dele hårbørste Som voksen er det noe helt annet. Anonymkode: a26e0...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 2. juni 2019 #5 Del Skrevet 2. juni 2019 Vi har en hårbørste på hele familien vi. Lever enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 2. juni 2019 #6 Del Skrevet 2. juni 2019 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #7 Del Skrevet 2. juni 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig kan de dele hårbørste Som voksen er det noe helt annet. Anonymkode: a26e0...95b Hvorfor er det noe helt annet? Jeg og jentungen har flere ulike hårsaker, fra grovtannet kam til tangle teezer og en halv milliard ulike strikk/spenner. Det meste av dette deler vi på. (Unntakene er noen spesielle spenner/strikk som vi ønsker å ha for oss selv fordi de er ekstra fine.) Anonymkode: 6e96e...907 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #8 Del Skrevet 2. juni 2019 Det er helt vanlig at flere familiemedlemmer deler på samme hårbørste, så det er ikke noe problem. Det eneste er jo hvis den ene får lus, som noen andre nevnte her. Anonymkode: 7091b...fa5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #9 Del Skrevet 2. juni 2019 Selvsagt kan de dele hårbørste Anonymkode: 12503...e1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #10 Del Skrevet 2. juni 2019 Jeg deler lett børsten min med venner om det trengs og har aldri hatt problemer med det. Anonymkode: 84107...8b0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #11 Del Skrevet 2. juni 2019 De bør få hver sin! Hva med når f.eks eldste skal på overnatting? Da må jo h*n ha med seg børste! Børster koster jo heller ikke allverdens heller, og kjøper du en skikkelig en kan den holde lenge. Søsken deler jo så mye, så noe bør de få hver sin av😊 Anonymkode: 13a74...5f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvario Skrevet 2. juni 2019 #12 Del Skrevet 2. juni 2019 Vi er 3 jenter/damer i familien og har minst 10 hårbørster her og der. Har aldri tenkt tanken at vi ikke skal kunne bruke den samme. Ikke har vi hatt lus heller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 2. juni 2019 #13 Del Skrevet 2. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Klart de kan. Eneste motargument jeg kan tenke meg, er at hvis den ene får lus så får garantert begge, men du bør uansett behandle hele familien hvis én får lus. Anonymkode: 6e96e...907 Nei, det bør du ikke. Får en i familien lus, bør alle sjekkes nøye. Men de som får påvist lus skal behandles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #14 Del Skrevet 2. juni 2019 1 time siden, Lama_Drama skrev: Vi har en hårbørste på hele familien vi. Lever enda. Samme her. Har ikke tenkt andre tanker engang, og nå har det gått bra i 25 år 😅 Anonymkode: c6857...4b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #15 Del Skrevet 2. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en på 1,5 og en på snart 3. Bør jeg kjøpe egen hårbørste til hver av dem? Hva er evt. Farene med å dele hårbørste? Anonymkode: 30831...35c Får treåringen din lus i barnehagen så deler du lusen med de andre som bruker samme hårbørste. Om minsten går i bhg så kan un dlere lus med storesøster via hårbørsten. Men det hjelper deg heller ikke stort om begge har hver sin hårbørste og begge børstene oppbevares ved siden av hverandre. Våre tre jenter har hver sin boks med lokk med sine hårting i. Men det handler vel så mye om at de skal lære seg at deres ting er mine og ikke vårt. (Tvillinger). Da blir de ofte omtalt i entall og sett på som en person. Dele luer er heller ikke lurt mht. lus. Anonymkode: a81f4...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DominantHr Skrevet 2. juni 2019 #16 Del Skrevet 2. juni 2019 Nei, det er ulovlig. Strafferammen er 1 år i fengsel, og barna blir plassert i fosterhjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 2. juni 2019 #17 Del Skrevet 2. juni 2019 (endret) Deler ikke med andre. Vil ikke ha deres olje og fett og hudrester og skitt i mitt hår. Jo flere som bruker en børste jo oftere må den renses og vaskes og det gidder jeg ikke bruke masse tid på. Men små unger har ikke like mye gruff I håret, så hadde ikke tenkt de måtte ha en børste hver. Endret 2. juni 2019 av Krampus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #18 Del Skrevet 2. juni 2019 13 minutter siden, batcat skrev: Deler ikke med andre. Vil ikke ha deres olje og fett og hudrester og skitt i mitt hår. Jo flere som bruker en børste jo oftere må den renses og vaskes og det gidder jeg ikke bruke masse tid på. Men små unger har ikke like mye gruff I håret, så hadde ikke tenkt de måtte ha en børste hver. Å har ikke små under mye guff i håret? Da har du ikke sett en barnehageunge komme hjem med sand og søle, plastelina, snørr og matrester i håret. Anonymkode: a81f4...52d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #19 Del Skrevet 2. juni 2019 Joda, og de kan dele tannbørste også 👍 Anonymkode: 8d932...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #20 Del Skrevet 2. juni 2019 Tror vi bare har en børste her i huset jeg. Den deler vi alle 🤔 Anonymkode: 9884a...38a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå