Gå til innhold

Sex har blitt ekkelt og skamfult hos meg.. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.. 

Jeg har i de siste årene synes at sex er mer og mer ekkelt og skamfult. Mannen min er deilig, men jeg blir ikke kåt av å se på peisen hans. Jeg synes det er vanskelig å begynne prosessen i å bli kåt (det er som et gjerde å klatre over).. Jeg synes vagina/vulva området er utrolig ekkelt å berøre. Alt med sex får meg til å rynke på nesen.. Jeg elsker mannen min, og sex med andre menn virker enda mindre fristende, så det er nok ikke hans feil.. Og det verste er, vi hadde helt like fantasier, men nå er de også "frastøtende". Jeg har prøvd å snakke med ham, men vet at sex betyr mye for ham, han vil gjøre det hver dag, og det blir vanskelig for meg, men jeg gjør det for han.. Det begynner bare å bli ganske intenst.. 

Hva skjer? :(

(ser at jeg har skrevet litt rotete og uorganisert, men la det gå) 

Anonymkode: 2651c...4ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker heller ikke sex. Det har bare føltes nærmest som «plikt» i alle år, for å få fred. Vil gjerne ha alt det andre når jeg er i et forhold, men sex vil jeg ikke ha.

Anonymkode: e02df...d26

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke jeg, men hvor mange er det som blir kåt av å se en penis egentlig? Det må vel litt mere til.

Anonymkode: e5ce4...da8

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.. 

Jeg har i de siste årene synes at sex er mer og mer ekkelt og skamfult. Mannen min er deilig, men jeg blir ikke kåt av å se på peisen hans. Jeg synes det er vanskelig å begynne prosessen i å bli kåt (det er som et gjerde å klatre over).. Jeg synes vagina/vulva området er utrolig ekkelt å berøre. Alt med sex får meg til å rynke på nesen.. Jeg elsker mannen min, og sex med andre menn virker enda mindre fristende, så det er nok ikke hans feil.. Og det verste er, vi hadde helt like fantasier, men nå er de også "frastøtende". Jeg har prøvd å snakke med ham, men vet at sex betyr mye for ham, han vil gjøre det hver dag, og det blir vanskelig for meg, men jeg gjør det for han.. Det begynner bare å bli ganske intenst.. 

Ting som brukes i fantasier kan føles litt ekkelt med en gang man har kommet, så det jeg kan tenke meg skjer hos deg er at du ikke er kåt lengre, i det hele tatt. Da får man litt avsmak. Antageligvis har du kanskje stilt opp i lang tid uten å være kåt og utviklet en aversjon mot det? Å ha sex hver dag uten at man føler for det vil vel kanskje gjøre det problematisk.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å bli kåt av å se en penis? Jeg blir ihvertfall ikke det. Jeg trenger forspill og "bearbeiding". Noen ganger tar det kort tid før jeg er klar, noen ganger lang tid. Mannen min er tålmodig og hensynsfull, han passer alltid på at jeg kommer (som regel ved å slikke meg + stimulere gpunktet) før penetrering. Både fordi jeg ikke kommer vaginalt og fordi hvis jeg ikke er ordentlig kåt/har kommet, gir ikke penetrering meg noe, i verste fall gjør det vondt. 

Sex hver dag? Da hadde nok jeg mistet lysten også. Da hadde jeg følt det som en plikt og et press og hadde ikke klart å nyte det. Kvinner har ofte ikke så stort sexbehov som menn, men er det alltid du som skal føye deg etter hans behov? Hvis ikke du ønsker sex hver dag så må du si ifra. Det er fullt lovlig å si at du ikke har lyst, orker eller er trøtt og vil sove. Jo mer du "presser" deg selv til å ha sex, jo mer forsterker du problemet med at det blir ekkelt. 

Har du snakket ordentlig om dette med kjæresten din? Fortell at nå er du i en periode med liten sexlyst. Det kan være mange grunner til det, sykdom, stress på jobben, en vanskelig jobbsituasjon, eller at du har hatt sex hver dag uten egentlig og hatt lyst. Livet, humøret, hormoner, sexlysten svinger. Det er helt naturlig. 

Dette må dere finne ut av sammen, det er ikke bare ditt problem. Han er glad i deg og ønsker at du skal ha det bra. Da klarer han å ikke ha sex hver dag. Snakk om hva dere kan forsøke for at dette skal bli bedre for deg. Kanskje i begynnelsen så holder det med sex en gang i uken? Kom med ønsker eller prøv ut forskjellige ting som du tror kan gjøre deg kåt. Prøv å slappe av, det er viktig. 

Anonymkode: c823b...055

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke jeg, men hvor mange er det som blir kåt av å se en penis egentlig? Det må vel litt mere til.

eller i dette tilfelle en peis 😂

Anonymkode: f449e...f5b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Overgangsalderen? 

Anonymkode: 0d316...491

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overgangsalderen? 

Anonymkode: 0d316...491

Jeg er 29..kanskje noe hormonkluss.. 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig å bli kåt av å se en penis? Jeg blir ihvertfall ikke det. Jeg trenger forspill og "bearbeiding". Noen ganger tar det kort tid før jeg er klar, noen ganger lang tid. Mannen min er tålmodig og hensynsfull, han passer alltid på at jeg kommer (som regel ved å slikke meg + stimulere gpunktet) før penetrering. Både fordi jeg ikke kommer vaginalt og fordi hvis jeg ikke er ordentlig kåt/har kommet, gir ikke penetrering meg noe, i verste fall gjør det vondt. 

Sex hver dag? Da hadde nok jeg mistet lysten også. Da hadde jeg følt det som en plikt og et press og hadde ikke klart å nyte det. Kvinner har ofte ikke så stort sexbehov som menn, men er det alltid du som skal føye deg etter hans behov? Hvis ikke du ønsker sex hver dag så må du si ifra. Det er fullt lovlig å si at du ikke har lyst, orker eller er trøtt og vil sove. Jo mer du "presser" deg selv til å ha sex, jo mer forsterker du problemet med at det blir ekkelt. 

Har du snakket ordentlig om dette med kjæresten din? Fortell at nå er du i en periode med liten sexlyst. Det kan være mange grunner til det, sykdom, stress på jobben, en vanskelig jobbsituasjon, eller at du har hatt sex hver dag uten egentlig og hatt lyst. Livet, humøret, hormoner, sexlysten svinger. Det er helt naturlig. 

Dette må dere finne ut av sammen, det er ikke bare ditt problem. Han er glad i deg og ønsker at du skal ha det bra. Da klarer han å ikke ha sex hver dag. Snakk om hva dere kan forsøke for at dette skal bli bedre for deg. Kanskje i begynnelsen så holder det med sex en gang i uken? Kom med ønsker eller prøv ut forskjellige ting som du tror kan gjøre deg kåt. Prøv å slappe av, det er viktig. 

Anonymkode: c823b...055

Du er heldig som kjenner deg selv såpass godt. Jeg tør ikke grave. Jeg har snakket med mannen min om det, og han er hensynsfull, men det går i glemmeboken etter noen dager, og det er på igjen. Jeg føler jeg maser, og han blir påvirket av maset mitt.. Føler det er lettere å holde kjeft å spre bena, for det er kun fysisk... Trodde jeg. Det går en del på psyken også.. 

Ting er utrolig utfordrende for tiden, så alle disse følelsene blir nok forsterket. 

9 timer siden, visp skrev:

Ting som brukes i fantasier kan føles litt ekkelt med en gang man har kommet, så det jeg kan tenke meg skjer hos deg er at du ikke er kåt lengre, i det hele tatt. Da får man litt avsmak. Antageligvis har du kanskje stilt opp i lang tid uten å være kåt og utviklet en aversjon mot det? Å ha sex hver dag uten at man føler for det vil vel kanskje gjøre det problematisk.

Hehe ja, kjenner til det 😂 vi har vært gift i snart 7 år, og jeg har sjeldent lyst til å begynne med, kanskje 2 ganger har det skjedd, men jeg pleier å bli kåt når man har begynt. Kanskje 4 av 10 ganger.. Men tror det spiller en rolle ja. 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha trodde det var vanlig 😂 jeg føler ingenting om jeg ser den. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.. 

Kanskje dere har sex litt for ofte i forhold til ditt behov. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, og synes i grunnen også at sex etterhvert er ganske lite givende,(selv om jeg har det relativt hyppig for å glede mine kjærester og venninner). Det er veldig uvanlig - særlig for en mann - å si dette, men jeg tror ikke det er så uvanlig å mene det. Jeg har forøvrig stor seksuelt register og er godt over middels viril og potent så det har ingenting med det å gjøre. Etter mange år i traden og noe tusen ligg ,blir det kjedelig og litt ekkelt i lengden (selv om jeg har prøvd alt mellom himmel og jord av sære og sofistikerte ting.`).

Anonymkode: 1d133...a85

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.. 

Hvis man virkelig skal gå inn på detaljene om hvordan sex foregår så er det jo ganske så ekkelt ;) . 

Anonymkode: ef30e...2c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...