AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Jeg forstår ikke hva som er galt med meg. Jeg er utrolig glad i typen min ( har vært sammen i mange år og han er verdens snilleste og mest omsorgsfulle mann) og elsker han over alt på jord, men jeg klarer ikke å tenne på han. Jeg rett og slett HATER å ha sex fordi det gir meg absolutt ingen verdens ting, og det er så frustrerende å lese hvordan andre beskriver hvor fantastisk og herlig sex er at jeg sitter med gråten i halsen. Jeg får til å nyte onani, men får null utbytte av å ha forspill og samleie med typen. Jeg har jo selvsagt sex med han og deltar mye og aktivt under hele akten, men jeg merker at jeg bare vil at hele greia skal være over før det omtrent har begynt. Jeg skjønner ikke hva som feiler meg, og jeg merker tårene presse på mens jeg skriver dette. Anonymkode: 03396...ded 1
Bamseklemmer Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Auda, det er ikke bra, klarer du å slappe av når dere har sex? Hvis du ikke tenner når han har sex med deg kan jo det umulig være godt. Ikke tenk så mye på at andre har det så fantastisk godt, de som skryter mest er regel de som ønsker å ha det godt. Får du til å fanatasere, blir du kåt av fantasi? Lista for å ha det godt er uendelig lang, skulle så gjerne ha hjelpet deg på riktig spor
I Grosny Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Bruker du hormonprevensjon? Det kan virke avtennende. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 Har det på samme måte. Jeg elsker mannen min, han er til og med kjempedigg.. Men jeg liker ikke sex.. Anonymkode: 6e122...97b
megda Skrevet 2. juni 2019 #5 Skrevet 2. juni 2019 Har en mistanke om at når livet blir for rutinepreget over tid så opplever ikke jenter store emosjonelle forskjeller i samsvar med partner og derfor flyter gnisten i forholdet bort. Slik jeg tenker er det ofte den spenningen som er mye av det underliggende som bygger opp til hva sex er, mens for menn er det mer fysisk i hovedsak. Da blir ikke det så viktig fra eller til. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #6 Skrevet 2. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke hva som er galt med meg. Jeg er utrolig glad i typen min ( har vært sammen i mange år og han er verdens snilleste og mest omsorgsfulle mann) og elsker han over alt på jord, men jeg klarer ikke å tenne på han. Jeg rett og slett HATER å ha sex fordi det gir meg absolutt ingen verdens ting, og det er så frustrerende å lese hvordan andre beskriver hvor fantastisk og herlig sex er at jeg sitter med gråten i halsen. Jeg får til å nyte onani, men får null utbytte av å ha forspill og samleie med typen. Jeg har jo selvsagt sex med han og deltar mye og aktivt under hele akten, men jeg merker at jeg bare vil at hele greia skal være over før det omtrent har begynt. Jeg skjønner ikke hva som feiler meg, og jeg merker tårene presse på mens jeg skriver dette. Anonymkode: 03396...ded Trist å lese. Er masse dokumentasjon på at man mister sexlysten for sin partner etter flere år sammen. Muligens der det ligger. Løsning? Ta tak i det. Det er flere måter å piffe opp sexlivet på. Du, og din mann må finne deres løsning. Sett deg ned med han og prat ut om dette. Tips! Ikke vær brutalt ærlig, ikke si til din mann - Du Gunnar Bjarne, jeg tenner ikke noe mer på deg. Har det så mye bedre av å onanere. Bak det inn med bomull, henvis til at par ofte mister sexlysten med sin partner, og du har kommet i den fallgruva, men du ønsker å gjøre noe med det.. Anonymkode: 97d0f...e30
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #7 Skrevet 2. juni 2019 Kanskje du har blitt lespe? Anonymkode: eab0e...df0 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #8 Skrevet 2. juni 2019 Kanakje dere skulle prøvd samlivaterapaut/sexterapaut håper dette ordner seg! Anonymkode: b0c83...31d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå