AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Sa jeg er der om 30 min og fortsatt ikke komt. Og det er lenge siden nå. Hvorfor gjør det mot meg? Ikke nye respekt tenker jeg. Tror siste gang med han. 😔 Anonymkode: fa7e8...a73
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sa jeg er der om 30 min og fortsatt ikke komt. Og det er lenge siden nå. Hvorfor gjør det mot meg? Ikke nye respekt tenker jeg. Tror siste gang med han. 😔 Anonymkode: fa7e8...a73 Skulle dere møtes en plass, eller hjemme hos han? Beklager å måtte si det, men mtp at dere bare er ff, bryr han seg nok ikke nevneverdig om å pleie relasjonen deres, da den kun har et formål.. Men respekt for din tid burde han hatt! Dropp han, å gå videre er mitt råd. Å gå for all del ikke i fella med å begynne å analysere hva han gjør, og hva han sier.. sex uten følelser er sjeldent så veldig hensynsfullt.. Anonymkode: 1bdc9...6db 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle dere møtes en plass, eller hjemme hos han? Beklager å måtte si det, men mtp at dere bare er ff, bryr han seg nok ikke nevneverdig om å pleie relasjonen deres, da den kun har et formål.. Men respekt for din tid burde han hatt! Dropp han, å gå videre er mitt råd. Å gå for all del ikke i fella med å begynne å analysere hva han gjør, og hva han sier.. sex uten følelser er sjeldent så veldig hensynsfullt.. Anonymkode: 1bdc9...6db Takk for svar. Tror du har rett der ja, men allikevel skuffet over oppførsel. Anonymkode: fa7e8...a73
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Tror du har rett der ja, men allikevel skuffet over oppførsel. Anonymkode: fa7e8...a73 Jeg forstår at du er skuffet, tro meg. Men den følelsen må du bare riste av deg. Nå fikk du i alle fall en ordentlig påminner om hvor forferdelig lite respekt han har for deg og din tid, og hvor lite viktig han anser denne relasjonen egentlig er. Og da vet du det, å kan begynne å bearbeide det, for å gå videre til en relasjon som vil gi deg mer glede. Kan jo selvfølgelig hende at det var skjedd noe som gjør at han ikke har dukket opp da.. men på meg virket det ikke til at dette var første gangen du har opplevd det, å har blitt skuffet over ff. Og igjen, så er da mitt råd å bare prøve å glemme han, å gå videre. En ff-relasjon skal ikke være komplisert og full av skuffelser, den skal være ukomplisert, å helst ikke bestå av så mange andre følelser en begjær og kåthet. Noe mer enn det, balanserer man fort på en utrygg linje. Anonymkode: 1bdc9...6db 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå