Gå til innhold

ROSER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan finne bilder av ulike roser.

Lurer på om jeg skal ha limegrønne roser i brudebukettern min, men ville gjerne sett et bilde eller to av de først... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Finnes det limegrønne roser? Har jeg aldri sett..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jo, det finnes limegrønne roser. Brukte det selv da jeg pyntet i et bryllup, men jeg husker ikke hva de heter... Ellers er det en hvit rose med ganske mye grønnskjær. Mener å huske at den heter Nivea.

Gjest ~Bridezillah-killah~
Skrevet

Alle blomsterbutikker har bøker eller plakater med bilder og info om rosene de kan skaffe. Betjeningen der kan også gi råd mht valg av blomster. Det er jo ikke alltid et bilde gir et fullgodt inntrykk.

Skrevet

Tusen takk for svar :) . Har pratet med de i butikken som skal lage buketten. Bildene de hadde var ikke så bra, og de hadde veldig sjelden inne roser i limegrønn.

Skrevet

jeg har aldri sett grønne roser før, men de var jo kjempe lekre.

Koster det mye ekstra å få bestilt roser butikken ikke har til vanlig? :dagensrose:

Skrevet

Grønne roser er vanlige og heter" lemonade." Men de er mer gulgrønne enn limegrønne. Helt limegrønne finnes ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet
Koster det mye ekstra å få bestilt roser butikken ikke har til vanlig? :dagensrose:

Det er i hvert fall lurt å bestille i god tid. Butikkene får ofte bedre pris dersom de er tidlig ute med bestillingen. Har så vidt jobbet i blomsterbutikk. Der tok de ikke høyere pris for det de ikke hadde inne til vanlig. Prisen var avhengig av innkjøpspris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...