AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Hvordan er det for deg? Anonymkode: b1141...fcb
Scoops Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Det er en person jeg har vært med som fikk meg fra deppa til happy med hjelp av sex,men han er desverre ute av livet mitt. Ellers når jeg har prøvd det har det ikke hjulpet..
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 31 minutter siden, Scoops said: Det er en person jeg har vært med som fikk meg fra deppa til happy med hjelp av sex,men han er desverre ute av livet mitt. Ellers når jeg har prøvd det har det ikke hjulpet.. Skjønner godt at han forlot deg, slitsomt å hele tiden måtte "snu" depresjon... Anonymkode: 9a514...d7f 2
kisskissbangbang Skrevet 2. juni 2019 #5 Skrevet 2. juni 2019 Sex har mange funksjoner for meg, blant anna avledning og trøst. Så ja, det kan gjøre meg lettere til sinns, i alle fall for en periode.
Jentadi Skrevet 2. juni 2019 #6 Skrevet 2. juni 2019 10 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Sex har mange funksjoner for meg, blant anna avledning og trøst. Så ja, det kan gjøre meg lettere til sinns, i alle fall for en periode. Enig. Det letter på både tristhet og stress😊. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #7 Skrevet 2. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner godt at han forlot deg, slitsomt å hele tiden måtte "snu" depresjon... Anonymkode: 9a514...d7f Har hun sagt at det var han som forlot henne? Nei. Han er ute av livet hennes, skrev hun. Det kan bety at hun selv har valgt å gjøre det slutt også. Ellers bør du heller holde kjeft enn å komme med sånne slag under beltestedet. Du er sikkert bare misunnelig. Anonymkode: 4ef59...3f2 1
Scoops Skrevet 2. juni 2019 #8 Skrevet 2. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner godt at han forlot deg, slitsomt å hele tiden måtte "snu" depresjon... Anonymkode: 9a514...d7f Haha,for ett tåpelig svar, for det første vet du ikke hvem som forlot hvem og skrev jeg noe sted om at det var sånn hele tiden ?? Det var ytterst sjeldent ,men var jeg først deppa så klarte han og snu det.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #9 Skrevet 2. juni 2019 Jeg var deprimert pga jeg var arbeidsledig å følte jeg ikke hadde noe grunn til å stå opp lenger. Så møtte jeg på en mann som jeg ble ganske tent på å vi ble knullevenner. Sex hjalp så utrolig godt på humøret! Plutselig kunne jeg gå rundt å smile,etter sex med han. Var ikke forelsket i han det var bare deilig uforpliktende sex. Så mye lysere på livet og hverdagen etter jeg begynte å ha fast sex. Det høres utrolig dumt ut I know,men hjalp utrolig her. Anonymkode: 1ace0...68b
BerntHulken Skrevet 2. juni 2019 #11 Skrevet 2. juni 2019 9 timer siden, kisskissbangbang skrev: Sex har mange funksjoner for meg, blant anna avledning og trøst. Så ja, det kan gjøre meg lettere til sinns, i alle fall for en periode. Enig, midlertidig avledning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå